Συλλεκτικό Στέκι
Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - Εκτυπώσιμη έκδοση

+- Συλλεκτικό Στέκι (https://syllektiko-steki.gr)
+-- Φόρουμ: Ελληνικά Νομίσματα (https://syllektiko-steki.gr/forum-8.html)
+--- Φόρουμ: 'Οθωνας (1832-1862) (https://syllektiko-steki.gr/forum-11.html)
+--- Νήμα: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 (/thread-2012.html)

Σελίδες: 1 2 3


Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - sotiris - 21/01/18 06:51:18

Διαβαζοντας τις διαφορες αναρτησεις/απαντησεις σχετικα με την κουκουβαγια του 1833 που εβαλε ο Βασιλης εχω να πω τα εξης

1) Ειναι δικαιωμα του καθενος να ζηταει οσο θελει για καποιο νομισμα που εχει. Τον Βαιλη τον εχω γνωρισει μια φορα στο σπιτι του Gus Pappas στην Τριπολη πριν 2-3 χρονια οπου μου εδειξε και το νομισμα. Δεν τον εχω ξαναδει ουτε εχω επικοινωνησει μαζι του απο τοτε.

2) Το μελος "ΡΟΔΑΚΑΣ" (ουτε ξερω ποιος ειναι) πρεπει να παραδεχτει το ΛΑΘΟΣ του γιατι εβαλε σχολιο λεγοντας οτι ενας γνωστος εμπορος (Καραμητσος) ξεκιναει ενα ταλληρο με κουκουβαγια (του 1844 ομως) απο 900 Ευρω αν θυμαμαι καλα και ετσι ο Βασιλης ζητωντας 15 χιλιαρικα παει να ξεδοντιασει τους συλλεκτες. Ειναι σαν να συγκρινουμε ενα φωτομοντελλο 22 χρονων με μια γιαγια απο την Ηπειρο γιατι ειναι και οι δυο γυναικες.

3) Οι συντονιστες του φορουμ δεν επρεπε να αφησουν το θεμα να τραβηξει τοσο επαναφεροντας το μελος "ΡΟΔΑΚΑΣ" στην ταξη, εξηγωντας του την διαφορα και ζητωντας του να ανασκευασει.
 
4) Φιλε συλλεκτη "ΡΟΔΑΚΑΣ¨ αν δεν καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ ενος ταλληρου του 1844 και ενος του 1833-ο (και τα 2 εχουν κουκουβαγιες) καλο θα ειναι να μην κανεις σχολια για τις τιμες των 2 νομισματων γιατι εκτιθεσαι στην νομισματικη κοινοτητα.

Σωτηρης


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - sotiris - 21/01/18 06:52:17

(21/01/18 06:51:18)sotiris Έγραψε:  Διαβαζοντας τις διαφορες αναρτησεις/απαντησεις σχετικα με την κουκουβαγια του 1833 που εβαλε ο Βασιλης εχω να πω τα εξης

1) Ειναι δικαιωμα του καθενος να ζηταει οσο θελει για καποιο νομισμα που εχει. Τον Βασιλη τον εχω γνωρισει μια φορα στο σπιτι του Gus Pappas στην Τριπολη πριν 2-3 χρονια οπου μου εδειξε και το νομισμα. Δεν τον εχω ξαναδει ουτε εχω επικοινωνησει μαζι του απο τοτε.

2) Το μελος "ΡΟΔΑΚΑΣ" (ουτε ξερω ποιος ειναι) πρεπει να παραδεχτει το ΛΑΘΟΣ του γιατι εβαλε σχολιο λεγοντας οτι ενας γνωστος εμπορος (Καραμητσος) ξεκιναει ενα ταλληρο με κουκουβαγια (του 1844 ομως) απο 900 Ευρω αν θυμαμαι καλα και ετσι ο Βασιλης ζητωντας 15 χιλιαρικα παει να ξεδοντιασει τους συλλεκτες. Ειναι σαν να συγκρινουμε ενα φωτομοντελλο 22 χρονων με μια γιαγια απο την Ηπειρο γιατι ειναι και οι δυο γυναικες.

3) Οι συντονιστες του φορουμ δεν επρεπε να αφησουν το θεμα να τραβηξει τοσο επαναφεροντας το μελος "ΡΟΔΑΚΑΣ" στην ταξη, εξηγωντας του την διαφορα και ζητωντας του να ανασκευασει.
 
4) Φιλε συλλεκτη "ΡΟΔΑΚΑΣ¨ αν δεν καταλαβαινεις την διαφορα μεταξυ ενος ταλληρου του 1844 και ενος του 1833-ο (και τα 2 εχουν κουκουβαγιες) καλο θα ειναι να μην κανεις σχολια για τις τιμες των 2 νομισματων γιατι εκτιθεσαι στην νομισματικη κοινοτητα.

Σωτηρης



RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - haros - 21/01/18 07:31:02

sotiris.
Δεν ξερω εαν εχεις καποια πειρα απο συμμετοχη σε νομισματικο φορουμ, αλλα εδω δεν ειναι facebook.

O χρηστης που αναφερεις, εκανε παρουσιαση ενος νομισματος του, αλλα συγχρονως εκανε και εμμεση αγγελια πωλησης, αναφεροντας ποσο το δινει, πραγμα που στα φορα δεν επιτρεπεται, οι αγγελιες εχουν συγκεκριμενη θεση που μπαινουν.
Μικρο το κακο, αλλα υπαρχει μια σημαντικη λεπτομερεια.
Στις αγγελιες δεν επιτρεπονται σχολια για την τιμη ενος νομισματος,  σε ολα τα αλλα θεματα ομως  επιτρεπονται.

Οτι ο καθενας εχει δικαιωμα να πουλαει τα νομισματα του οσο νομιζει, ειναι αυτονοητο.

Ο ενας ειπε, ο αλλος ειπε, οι αποψεις και των δυο τους γραφτηκαν, αλλα το τελικο αποτελεσμα ηταν να εκτοξευτουν απο τον χρηστη που αναφερεις προσβολες και προς την διαχειριση και προς τα μελη του φορουμ.

Δουλεια της διαχειρισης ενος φορουμ ΔΕΝ ειναι να κρινει τις αποψεις των μελων περι τιμων, ουτε να...τους αναγκαζει να τις διορθωνουν και να τις ανασκευαζουν (εαν κανουν λαθος), δεν ειναι αγορανομια, ουτε σχολαρχειο, ουτε καραβανας λοχιας.

Δουλεια της ειναι να κυλα ομαλα η ροη του φορουμ και δεν εχει κανεναν, μα κανεναν λογο να ανεχεται προσβολες και υπονοουμενα απο κανεναν.


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - Nonos - 21/01/18 10:29:17

Όροι χρήσης:

18. Οι χρήστες/μέλη οφείλουν να συμπεριφέρονται με ευγένεια, να μην προσβάλλουν τους άλλους χρήστες/μέλη και να μη χρησιμοποιούν προσβλητικά, υποτιμητικά, ρατσιστικά, συκοφαντικά και δυσφημιστικά σχόλια. 

ΡΟΔΑΚΑΣ: Προσωπικη μου αποψη ειναι πως δεν συναδει ως συλεκτες(εκτος και αν εχεις και το ρολο του εμπορου) να προσπαθουμε να ''δαγκωσουμε στην τσεπη'' τους υπολοιπους συλλεκτες...τουλαχιστον και σε ενα φορουμ και χωρο που λιγο ή πολυ ολοι με τον εναν ή τον αλλο τροπο  ειμαστε γνωστοι....



Η άποψή μου είναι πως αυτό το σχόλιο έπρεπε να είχε διαγραφεί από την διαχείριση γιατί το θεωρώ ότι είναι προσβλητικό για το τότε μέλος του φόρουμ μας diaylosark
Από κει και πέρα το πράγμα ξέφυγε και η κουβέντα εκτροχιάστηκε........ Θα προτιμούσα η διαχείριση να είχε παίξει πυροσβεστικό ρόλο σε αυτήν την φάση, το μπανάρισμα όπως και να το κάνουμε είναι πολύ δυσάρεστο σαν απότέλεσμα



ΥΓ
Δεν ξέρω κανέναν από τους 2 φίλους και δεν έχω έρθει ποτέ σε καμία συναλλαγή μαζί τους


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - μαρκος - 21/01/18 10:47:27

Κυριε Σωτηρη καλως ορισατε στην παρεα,ειλικρινα ειστε απο εκεινους που μου αρεσει να διαβαζω και να μαθαινω,επιτρεψτε μου ομως στο συγκεκριμενο θεμα να σας δωσω το λινκ και να διαβασετε ολο .https://syllektiko-steki.gr/thread-282.html
Δεν δικαιολογω ουτε προσπαθω να υπερασπιστω κανενα μια και με κανενα λογω αποστασης δεν γνωριζομαστε ουτε φατσικα που λεμε ,περαν 2-3 παιδιων απο την Κρητη.Ο κ.Βασιλης αναρτησε ενα υβρεολογιο στο φεισμπουκ που υπαρχει εδω σαν φωτο και συνεχισε και με  αλλα κοσμητικα επιθετα,του απαντησα εκει με πολυ κοσμιο τροπο και γνωριζοντας  οτι μπορει να πιαστει απο μια τριχα οτι ουτε αλητες ειμαστε ,ουτε σπειρα εχουμε οικογενειες και παιδια μερικα που συμμετεχουν στα φορα και διαβαζουν ,απαντηση δεν πηρα αν και ηταν ρητορικα ερωτηματα απλα εισεπραξα ενα μπλοκαρισμα.
Διαβαστε σας παρακαλω απο την αρχη ολο το ποστ,διαβαστε τις εκδηλωσεις λατρειας της παρεας για το νομισμα,διαβαστε επισης οτι Ροδακας ανακαλει για του 33-44,διαβαστε επισης το σημαντικοτερο οτι μετα απο ενα σημειο και μετα το θεμα γινεται ΠΩΛΗΣΗ το οποιο απαγορευεται ρητα και διαβαστε την αντιδραση της ομαδας διαχειρισης η οποια ειναι πολυ light αν και απαγορευεται η εμμεση πωληση και ουτε καν ρωτανε σε αλλες περιπτωσεις τα παιδια.Αν ηταν στις πωλησεις κανενας μα κανενας δεν εχει το δικαιωμα να σχολιαζει οταν ομως ειναι σε αναρτηση εκτιμησης ή οτιδηποτε αλλο πρεπει να γνωριζει να ακουει και διαφορετικες αποψεις στα πλαισια βεβαια της καλοπροαιρετης κριτικης παντα.
Αυτη εδω η παρεα φτιαχτηκε απο 60 παιδια και εχει καπου στα 360 τωρα ,ειμαστε ολοι ιδιοκτητες και αφεντικα σε αυτο το σαιτ και αυτος ηταν ο σκοπος γεννησης του.
Ειναι αστοχο λοιπον να βαλλονται ανθρωποι με λεξεις Σαραφηδες-Αλητες κτλ γιατι ειναι διαχειριστες χωρις να αμοιβονται και να αφιερωνουν τον ελαχιστο προσωπικο τους χρονο υπερ του συνολου και να τα  ακουν και απο πανω λες και χρειαζομαστε αφεντες ΄η μπαμπουλες για να μας επαναφερουν στην ταξη.Στο πλαισιο αυτο και συγχωρεστε με που μακρηγορησα εντασσεται η παρεμβαση μου .Καλως ανοιξατε το θεμα ,τουλαχιστον οποιος μπαινει εδω να διαβαζει τι ακριβως εχει ειπωθει και οχι τι θα ηθελε ο κυριος Βασιλης κατηγοροντας κατι το οποιο ο γραπτος λογος τον διαψευδει.Κλεινοντας να πω οτι ο κ.Βασιλης αδικει τον εαυτο του με τετοιες πρακτικες η οποιες δεν ειναι μονο εδω αλλα και αλλου.Αν και πολυ μικροτερος και ηλικακα και συλλεκτικα η συμβουλη μου στο προσωπο του ειναι να παραμενει ηρεμος,να μαθει να ακουει και την αλλη αποψη και οτι δεν ξυπνησε κανενας μας με διαθεση να του απαξιωση την καθολα πολυ ομορφη συλλογη του.Κυριε Σωτηρη και παλι καλως ηρθατε και προσωπικα περιμενω να μαθω πολλα οπως και αλλα παιδια νεοεισερχομενοι στο συλλεγειν απο την παρουσια σας.Με εκτιμηση ειλικρινη Χαραλαμπος-Μαρκος


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - sac - 21/01/18 12:17:23

Αν ο Σωτήρης είναι ο Σωτήρης που ξέρω, ...

Καλό είναι η συζήτηση πάνω σ' αυτό το θέμα να μη συνεχιστεί.

(Άλλωστε η συζήτηση δεν αφορά πια το νόμισμα.)


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - ukobke - 21/01/18 12:19:57

(21/01/18 12:17:23)sac Έγραψε:  Αν ο Σωτήρης είναι ο Σωτήρης που ξέρω, ...

Καλό είναι η συζήτηση πάνω σ' αυτό το θέμα να μη συνεχιστεί.

Γιατί;


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - sac - 21/01/18 13:03:19

Γιατί πιστεύω ότι δεν θα μας "διαφωτίσει" πάνω σε κάποιο ενδιαφέρον θέμα. Εσύ τι ενδιαφέρον βρίσκεις; (Αν έχεις καταλάβει και ποιο είναι το ζητούμενο.)



Ολυμπιακός να μαγειρέψω. Rim a la creme au feta. :-)


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - K.PADELIS - 21/01/18 13:04:08

(21/01/18 12:19:57)ukobke Έγραψε:  
(21/01/18 12:17:23)sac Έγραψε:  Αν ο Σωτήρης είναι ο Σωτήρης που ξέρω, ...

Καλό είναι η συζήτηση πάνω σ' αυτό το θέμα να μη συνεχιστεί.

Γιατί;

Γεια σας και εγω νεο μελος ειμαι εδω [ γραφω και σε αλλο φορουμ] παραρακολυθησα την κουβεντα σαςκαι εχω να πω και εγω οτι ναι μεν σωστα η αποχωρηση του βασιλη ετσι πως κατεληξε ηταν μονοδρομος μιας και αυτος ειναι ο χαρακτηρας του βασιλη ιδιορηθμος  οταν αδικηται .Λαθος του μελους λαθος του βασιλη αλλα ετσι ειναι ο τυπος του .Σημειωτεον οτι εγω πρωσοπικα εχω αγορασει νομισματα απο τον βασιλη πριν 20χρονια και τον ξερω καλα.Συλεκτης-εμποροσυλεκτης παλιος γιαυτο δεν σηκωνει και κουβεντα [λαθος του]αλλα και οιπιο νεοι θα πρεπει λιγο να προσεχουν τι γραφουν ως προς τους χρακτηρισμους τους.ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΒΗΜΑ


RE: Συζητηση σχετικα με το ταλληρο Αθηνων 1833 - solferino - 21/01/18 13:37:38

Η μόνη αδικία είναι εις βάρος της νοημοσύνης μας όταν λέει ότι το ταλιρο του είναι παρομοιας κατάστασης με του μορτον εξου και τα 15000 που ζητάει.  
Εναν φράγκατο άσχετο ψάχνει που δε ξέρει από καταστάσεις να του πει φίλε παρόμοια είναι τα νόμισματα τι fine ti extremely fine......
Επισης το υφακι 15 χηνες δε θα τι σχολιάσω ούτε κ βέβαια τους μυδρους εναντίων σχεδόν όλων.