Half sovereign 1909 - Εκτυπώσιμη έκδοση
+- Συλλεκτικό Στέκι (
https://syllektiko-steki.gr)
+-- Φόρουμ: Δημοφιλή Νομίσματα (
https://syllektiko-steki.gr/forum-86.html)
+--- Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα (
https://syllektiko-steki.gr/forum-87.html)
+--- Νήμα: Half sovereign 1909 (
/thread-5995.html)
Half sovereign 1909 -
rubirosa - 10/05/26 07:06:05
Νέο απόκτημα συνέχεια στα μικρά, μισή του Εδουάρδου Ζ' του 1909.
Mintage 4.010.715
RE: Half sovereign 1909 -
D.Dimitris - 10/05/26 11:43:20
Και η κολώνια δώρο;
Καλορίζικο Αθανάσιε!
RE: Half sovereign 1909 -
nikos11 - 10/05/26 21:54:58
Καλορίζικο Θανάση! Συνεχίζεις με σταθερά βήματα!
RE: Half sovereign 1909 -
rubirosa - 18/05/26 00:58:35
(10/05/26 11:43:20)D.Dimitris Έγραψε: Και η κολώνια δώρο;
Καλορίζικο Αθανάσιε!
Ευχαριστώ Δημήτρη!
Είπα να το συνδυάσω, Καβαλάρης στην POLO, Καβαλάρης και στο μισόλιρο..
RE: Half sovereign 1909 -
rubirosa - 18/05/26 01:02:05
(10/05/26 21:54:58)nikos11 Έγραψε: Καλορίζικο Θανάση! Συνεχίζεις με σταθερά βήματα!
ευχαριστώ Νίκο!
Συνεχίζω με μισά σταθερά βήματα!