Συλλεκτικό Στέκι
Half sovereign 1909 - Εκτυπώσιμη έκδοση

+- Συλλεκτικό Στέκι (https://syllektiko-steki.gr)
+-- Φόρουμ: Δημοφιλή Νομίσματα (https://syllektiko-steki.gr/forum-86.html)
+--- Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα (https://syllektiko-steki.gr/forum-87.html)
+--- Νήμα: Half sovereign 1909 (/thread-5995.html)



Half sovereign 1909 - rubirosa - 10/05/26 07:06:05

Νέο απόκτημα συνέχεια στα μικρά, μισή του Εδουάρδου Ζ' του 1909.
Mintage  4.010.715


RE: Half sovereign 1909 - D.Dimitris - 10/05/26 11:43:20

Και η κολώνια δώρο;
Καλορίζικο Αθανάσιε!


RE: Half sovereign 1909 - nikos11 - 10/05/26 21:54:58

Καλορίζικο Θανάση! Συνεχίζεις με σταθερά βήματα!


RE: Half sovereign 1909 - rubirosa - 18/05/26 00:58:35

(10/05/26 11:43:20)D.Dimitris Έγραψε:  Και η κολώνια δώρο;
Καλορίζικο Αθανάσιε!
Ευχαριστώ Δημήτρη!
Είπα να το συνδυάσω, Καβαλάρης  στην POLO, Καβαλάρης και στο μισόλιρο.. Big Grin


RE: Half sovereign 1909 - rubirosa - 18/05/26 01:02:05

(10/05/26 21:54:58)nikos11 Έγραψε:  Καλορίζικο Θανάση! Συνεχίζεις με σταθερά βήματα!
ευχαριστώ Νίκο!
Συνεχίζω με μισά σταθερά βήματα!