Συλλεκτικό Στέκι
250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - Εκτυπώσιμη έκδοση

+- Συλλεκτικό Στέκι (https://syllektiko-steki.gr)
+-- Φόρουμ: Αναμνηστικά Νομίσματα ΤΤΕ (https://syllektiko-steki.gr/forum-100.html)
+--- Φόρουμ: Ευρώ (https://syllektiko-steki.gr/forum-44.html)
+--- Νήμα: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ (/thread-5998.html)



250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - athas - 13/05/26 16:26:29

Σήμερα, 13 Μαϊου, η ΤτΕ κυκλοφόρησε το χρυσό νόμισμα με την ονομαστική αξία των 200€.
Μέγιστη ποσότητα τύπωσης: 1.000 τεμάχια.
Καλλιτέχνης: Γ. Σταματόπουλος
Τιμή έκδοσης: 1.400€
Ο Ιωάννης Καποδίστριας ήταν ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδος. Η σύγκρουσή του με συμφέροντα συνετέλεσαν στη δολοφονία του στις 27 Σεπτεμβρίου 1831.


RE: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - digo - 27/05/26 23:39:57

Ωραιο νομισμα ο Καποδιστριας. Αυτο που με ενοχλει προσωπικα, ειναι η καταργηση του θυρεου στην πισω πλευρα, δεν ξερω, μου φερνουν σαν τα Ολυμπιακα η τις σημαιες της Γιαννας. Σαν να τονιζουν το γεγονος οτι ειναι τιριτομπες που ελεγε κι ο αγαπητος Ζαχαριας.


RE: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - PANAGIOTIS - 29/05/26 10:54:00

Δεν ξέρω τι είναι, πάντως ακριβότερο χρυσό αναμνηστικό στην ευρωπαική ένωση δεν θα βρείτε....αυτό που η Τράπεζα της Ελλάδος βάζει ΦΠΑ στους Έλληνες συλλέκτες για τα νομίσματα, μόνο οι ίδιοι το καταλαβαίνουν! Επίσης πήραν την πιο ψηλή τιμή σε ασήμι και χρυσό, έβγαλαν τιμές και τώρα "τι έχουν τα έρμα και ψοφάν;" Τράτζικ! που έλεγαν σε μία διαφήμιση....


RE: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - KOSTAS17 - 29/05/26 16:46:44

(29/05/26 10:54:00)PANAGIOTIS Έγραψε:  Δεν ξέρω τι είναι, πάντως ακριβότερο χρυσό αναμνηστικό στην ευρωπαική ένωση δεν θα βρείτε....αυτό που η Τράπεζα της Ελλάδος βάζει ΦΠΑ στους Έλληνες συλλέκτες για τα νομίσματα, μόνο οι ίδιοι το καταλαβαίνουν! Επίσης πήραν την πιο ψηλή τιμή σε ασήμι και χρυσό, έβγαλαν τιμές και τώρα "τι έχουν τα έρμα και ψοφάν;" Τράτζικ! που έλεγαν σε μία διαφήμιση....

Πεστα χρυσοστομε.
Τουλαχιστον το συγκεκριμμενο σχεδιαστικα στεκεται,οχι σαν κατι αλλα που το κεφαλι ακουμπα χωρις λαιμο στο σωμα και ειναι τα 2/3 σε μεγεθος του σωματος το πελμα μεγαλυτερο απο την κνημη,η περικεφαλαια πιο μεγαλη απο τον κορμο.
Αυτα ειναι και σχεδιαστικες τιριτομπες.
Αληθεια ποιος εβγαλε τον ορο τιριτομπα,θυμαται κανεις?


RE: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - vangelis - 29/05/26 18:41:37

(29/05/26 16:46:44)KOSTAS17 Έγραψε:  Αληθεια ποιος εβγαλε τον ορο τιριτομπα,θυμαται κανεις?

Αν θυμαμαι καλα, ο Τζαμαλής για τα συλλεκτικα των Πανευρωπαικών του 1982. Ειχαν γινει μηνυσεις με δικαστηρια τοτε.


RE: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - sroussos - 29/05/26 19:37:14

Για τον ΦΠΑ στα άλλα κράτη παίρνουν πίσω τον ΦΠΑ και δεν είναι λίγος . ¨έτσι μπορείς να βρεις το νόμισμα από πωλητές από την Γερμανία να το πωλούν μοιράζοντας τον ΦΠΑ σε χαμηλότερη τιμή από την Τράπεζα


RE: 250 ΕΤΗ ΑΠΟ ΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ - PANAGIOTIS - 29/05/26 20:04:31

Ο Αναστάσιος Τζαμαλής είχε δικαστική προστριβή με τον Γύρα παλιά, ακριβώς για τα ασημένια των πανευρωπαικών αγώνων του 82....είχε γεμίσει η Ελλάδα μ'αυτά και βέβαια σήμερα πουλιούνται σαν ασήμι. Όλοι έτσι τα έλεγαν, τιριτόμπες, συμπεριλαμβανομένου και του Ζαχαρία Ωραιόπουλου....Η εταιρεία του Γύρα γέμισε την Ελλάδα με αναμνηστικά Καναδά, Ρωσίας και δεν συμαζεύεται μέχρι που έκλεισε...μάλιστα έβαζε και τα δικά της χαρτάκια μέσα στα κουτιά των νομισμάτων σαν πιστοποιητικά!