Συλλεκτικό Στέκι

Πλήρης έκδοση: 5 ΔΡΑΧΜΑΙ 1851
Βλέπετε μια σύντομη έκδοση του περιεχόμενου. Δείτε την πλήρη έκδοση.
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8
(21/10/20 17:27:09)gkounto Έγραψε: [ -> ]Προς τον Νίκο: Μήπως ο ΔΠ εννοούσε κάτι άλλο; Ότι δηλαδή δεν κόπηκαν στην Βιέννη και αυτά που κόπηκαν στην Αθήνα ήταν όλα επάνω σε ισπανικά δίστηλα αρα ο,τι άλλο μάλλον όχι γνήσιο; Δεν ξέρω εικασία κάνω άλλωστε δεν μπορώ να μεταφράσω τον Δ.

Καταλαβαίνω όμως ότι ίσως δεν θέλετε να συνεχίσετε δεδομένου ότι έχει χυθεί πολύ μελάνι στο θέμα.
Γιώργο δεν ξέρω τι εννοούσε ή τι είχε στο μυαλό του ο Δημήτρης, ξέρω τι έγραψε. Παρ' όλα αυτά εγώ έβαλα σε παρένθεση το δικό μου σχόλιο (ίσως καθ' υπερβολή).
(21/10/20 17:27:09)gkounto Έγραψε: [ -> ]Σωτήρη διάβαζα το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Κου Ι.Κουρου από αναδημοσίευση του άρθρου του στην ΠΝΕ. Εκεί διαβάζω ότι το σχέδιο του 1851 είναι του Λανγκε και κόπηκε στην Βιέννη.

Θέλεις να το σχολιάσεις; Φυσικά δεν μπορώ να εξηγήσω τις απαντήσεις που έλαβες από την Βιέννη.

Γιωργο,
Με τον Γιαννη Κουρο εχω επικοινωνια και την τελευταια φορα συζητησαμε αυτο το θεμα. Νομιζω οτι στο υπεροχο αρθρο του που αναφερεις δεν εχει αφιερωσει τον χρονο και χωρο (στο αρθρο) για το ταλληρο του 1851 σε σχεση με τα ταλληρα του Οθωνα προηγουμενων χρονων.
Σωτηρης
@Νικος. Εντάξει λογικό. Δεν θυμάμαι να την παρακολούθησα αυτή τη συζήτηση γιαυτο σε ρώτησα. Φυσικά δεν περίμενα να ερμηνεύσεις κάποιον άλλον, σου έδωσα βήμα αλλά καταλαβαίνω δεν θέλεις να το πάρεις φαίνεται κούρασε.
Επανερχόμαστε στο αρχικό ποστ του Κου Παναγιωτη. Οι απόψεις είναι μοιρασμένες.
Μένω εδώ.
(21/10/20 18:48:13)sotiris Έγραψε: [ -> ]
(21/10/20 17:27:09)gkounto Έγραψε: [ -> ]Σωτήρη διάβαζα το πολύ ενδιαφέρον άρθρο του Κου Ι.Κουρου από αναδημοσίευση του άρθρου του στην ΠΝΕ. Εκεί διαβάζω ότι το σχέδιο του 1851 είναι του Λανγκε και κόπηκε στην Βιέννη.

Θέλεις να το σχολιάσεις; Φυσικά δεν μπορώ να εξηγήσω τις απαντήσεις που έλαβες από την Βιέννη.

Γιωργο,
Με τον Γιαννη Κουρο εχω επικοινωνια και την τελευταια φορα συζητησαμε αυτο το θεμα. Νομιζω οτι στο υπεροχο αρθρο του που αναφερεις δεν εχει αφιερωσει τον χρονο και χωρο (στο αρθρο) για το ταλληρο του 1851 σε σχεση με τα ταλληρα του Οθωνα προηγουμενων χρονων.
Σωτηρης

Σωτηρη αναφέρεται σπασμωδικά και όχι ειδικά όντως. 
Πχ γράφει «Ο Λανγκε συνέχισε να εργάζεται σχέδια για ένα σύγχρονο πορτραίτο του Όθωνος όσο βρισκόταν στην Αθήνα αλλά και αργότερα στη Βιέννη από το 1842 με το επιτυχημένο νέο ελληνικό νόμισμα του 1851». 
αλλού λέει «ο λανγκε ένας προικισμένος καλλιτέχνης ετοίμασε αρκετά νέα σχέδια του Όθωνος μεταξύ του 1836 και 1840 χρονιά που ο χαράκτης έφυγε από την Ελλάδα για να εγκατασταθεί στην Αυστρία. Αυτά τα σχέδια δείχνουν έναν εικοσιπενταετή ενήλικα με λεπτό ελληνικό μουστάκι και πρόωρα αραιωμένα μαλιά. Μερικά από αυτά τα σχέδια ίσως αποτελούν δοκίμια για το τάλιρο του 1851 που κόπηκε στη Βιέννη.»
(21/10/20 18:53:21)gkounto Έγραψε: [ -> ]@Νικος. Εντάξει λογικό. Δεν θυμάμαι να την παρακολούθησα αυτή τη συζήτηση γιαυτο σε ρώτησα. Φυσικά δεν περίμενα να ερμηνεύσεις κάποιον άλλον, σου έδωσα βήμα αλλά καταλαβαίνω δεν θέλεις να το πάρεις φαίνεται κούρασε.
Επανερχόμαστε στο αρχικό ποστ του Κου Παναγιωτη. Οι απόψεις είναι μοιρασμένες.
Μένω εδώ.
Γιώργο δεν είναι θέμα διάθεσης να λάβω το βήμα. Την άποψή μου και την έχω γράψει και την έχω εκφράσει. Αν είχα να διαλέξω μεταξύ δύο ισάξιων τάληρων 1851, θα προτιμούσα αυτό που δεν είναι χτυπημένο σε δίστηλο. 

Διαβάζω, λαμβάνω σοβαρά και σε καμία περίπτωση δεν αμφισβητώ την ορθότητα και την εγκυρότητα της ανάρτησης του Σωτήρη σχετικά με την παλαιότερη αλληλογραφία του με το Νομισματοκοπείο της Βιέννης, ωστόσο θεωρώ ότι ο τρόπος με τον οποίο διατυπώνει τις απαντήσεις του το ΝτΒ είναι ολίγον από χρησμό τη Πυθίας. Αν κάποιος ήθελε να απαντήσει κατηγορηματικά θα έλεγε "Δεν χτυπήσαμε ελληνικά τάληρα του 1851 στο Νομισματοκοπείο μας._".

Αλλά με την εμπειρία σου, για πες μας ποιά είναι η δική σου άποψη;
Ούτε εγώ έχω καταλήξει και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Τείνω να πιστεύω την Βιέννη ως αρχικό και πιθανότατα τελικό Νομισματοκοπείο.
(21/10/20 21:06:17)gkounto Έγραψε: [ -> ]Ούτε εγώ έχω καταλήξει και αυτό δεν αποτελεί έκπληξη. Τείνω να πιστεύω την Βιέννη ως αρχικό και πιθανότατα τελικό Νομισματοκοπείο.
Γειά σου Γιώργο Big Grin ! "... σου έδωσα βήμα αλλά καταλαβαίνω δεν θέλεις να το πάρεις φαίνεται κούρασε." Big Grin !
(21/10/20 19:10:08)gkounto Έγραψε: [ -> ]Σωτηρη αναφέρεται σπασμωδικά και όχι ειδικά όντως. 
Πχ γράφει «Ο Λανγκε συνέχισε να εργάζεται σχέδια για ένα σύγχρονο πορτραίτο του Όθωνος όσο βρισκόταν στην Αθήνα αλλά και αργότερα στη Βιέννη από το 1842 με το επιτυχημένο νέο ελληνικό νόμισμα του 1851». 
αλλού λέει «ο λανγκε ένας προικισμένος καλλιτέχνης ετοίμασε αρκετά νέα σχέδια του Όθωνος μεταξύ του 1836 και 1840 χρονιά που ο χαράκτης έφυγε από την Ελλάδα για να εγκατασταθεί στην Αυστρία. Αυτά τα σχέδια δείχνουν έναν εικοσιπενταετή ενήλικα με λεπτό ελληνικό μουστάκι και πρόωρα αραιωμένα μαλιά. Μερικά από αυτά τα σχέδια ίσως αποτελούν δοκίμια για το τάλιρο του 1851 που κόπηκε στη Βιέννη.»

Δοκίμιο ταλλήρου 1845 uniface, υπάρχει στο μουσείο, με άλλο πορτρέτο, και αλλο ενα χτυπημένο κι απο τις 2 πλευρές, σε ιδιωτική συλλογή, αν θυμάμαι καλά, που το είχε γράψει ο Ορφέας, σε κάποια συζήτηση σε κάποιο φόρουμ.
Το πορτρέτο στα νομίσματα του 1851, ανήκει στον χαράκτη Κόσσο, σύμφωνα με εγγραφο που ανασύρθηκε απο το ΓΑΚ......άλλωστε, μάλλον για αυτό και ο Λάγκε, δεν εβαλε το ονομάτου στα νομίσματα. Τα ασημένια 1851, δεν εχουν όνομα χαράκτη.

Εχουμε λοιπόν τα εξής στοιχεία
1) το Υπ. Οικονομικών, αναφέρει Αθήνα, βασισμένο, πάνω στην ερευνα Τασουλη το 1893
2) το χτύπημα οχι μόνο των ταλλήρων, αλλά και άλλων αξιών, απ' οτι θυμάμαι πρόχειρα, και σε μισή 1851, πάνω σε Αμερικάνικα ριάλια της εποχής
3) αυτό με το ονομα χαράκτη που αναγράφω παραπάνω.., και συμπεριλαμβάνω και την απάντηση του νομ/πείου της Βιέννης, στο email του Σωτήρη

Τώρα γιατί θα επρεπε να εχουν χτυπηθεί στην Βιέννη, επειδή μόνο και μόνο, κάποιοι παλιοί κατάλογοι το ανέφεραν, και ειδικά ο Krause, με τα τόσα λάθη που εχει?
και που
απο την στιγμή του η πολιορκία του Πειραιά, είχε λήξει, πολλούς μήνες πριν,
συν
και οτι με το χτύπημα του ασημιού στην μήτρα του χρυσού 20άρικου, είτε σαν δοκιμή, είτε σαν λάθος, ειναι ενδείξεις, που φανερώνουν Αθήνα
(21/10/20 19:36:31)nikos11 Έγραψε: [ -> ]Αν είχα να διαλέξω μεταξύ δύο ισάξιων τάληρων 1851, θα προτιμούσα αυτό που δεν είναι χτυπημένο σε δίστηλο. 
Δηλαδη υποθετεις οτι ενα σοβαρο νομισματοκοπειο (π.χ. της Βιεννης) χτυπησε ταλληρα ΚΑΙ σε διστηλα ΚΑΙ σε blanks ??? Huh Huh . Αυτο μαλλον συναδει με ενα νομισματοκοπειο που "χτυπαγε σε ο,τι εβρισκε" εκεινη την εποχη (π.χ. της Αθηνας). Εκτος αν υπονοεις οτι αυτα στα διστηλα χτυπηθηκαν στην Αθηνα και τα κανονικα στη Βιεννη, πραγμα που ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ απο πουθενα.

(21/10/20 19:36:31)nikos11 Έγραψε: [ -> ]... ωστόσο θεωρώ ότι ο τρόπος με τον οποίο διατυπώνει τις απαντήσεις του το ΝτΒ είναι ολίγον από χρησμό τη Πυθίας. Αν κάποιος ήθελε να απαντήσει κατηγορηματικά θα έλεγε "Δεν χτυπήσαμε ελληνικά τάληρα του 1851 στο Νομισματοκοπείο μας._".
Θεωρω οτι η απαντηση που πηρα εκεινη την εποχη ηταν κατηγορηματικη. Το εμαιλ ελεγε οτι δεν υπαρχει πουθενα στα νομισματικα τους αρχεια οτι χτυπησαν Ελληνικα ταλληρα του 1851. Ποσο πιο κατηγορηματικα μπορει καποιος να σου πει ΣΗΜΕΡΑ, μετα απο 170 χρονια, οτι ΔΕΝ ΧΤΥΠΗΣΑΜΕ ελληνικα ταλληρα του 1851 στο Νομισματοκοπειο μας? Το μονο που μπορουν να κανουν οι ανθρωποι του ΝτΒ ΣΗΜΕΡΑ ειναι να ανατρεξουν στα αρχεια τους και να σου πουν το τι λενε σχετικα με αυτο που τους ρωτας. Προφανως και τα νομισματικα αρχεια του ΝτΒ δεν γραφουν οτι ΔΕΝ χτυπησαμε Ελληνικα ταλληρα το 1851, οπως ΔΕΝ χτυπησανε British sovereignns, German Talers, French Francs κλπ. εκεινη την εποχη. Δεν γραφουν τι ΔΕΝ εχουν χτυπησει, γραφουν μονο τι εχουν χτυπησει ...
Εκτος αν υποθεσουμε οτι δεν κρατανε ακριβη αρχεια αλλα δεν θελω να παω εκει.
Σωτηρης

υ.γ. Οσον αφορα τα προηγουμενα σχολια του digo για το αν συμμετεχω η οχι, εχω να του πω οτι ειναι ακομα σε timeout ... (ξερει γιατι)
Δεν ξέρω γιατί, κι ούτε μ’ενδιαφερει άλλο η συζήτηση για το που χτυπήθηκαν, συμφωνώ μαζί σου σ’αυτο.

Όσο για την πατινα είναι 100% artificial και κατά την προσωπική μου άποψη χαλάει το νόμισμα, που ως λευκό θα ήταν από τα καλύτερα γνωστά αν όχι το καλύτερο. Αλλά περι ορέξεως.....
Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8