-
Δίευρα για το 2026
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
27/06/26 10:18:38
» Απαντήσεις: 87
» Θεάσεις: 101,517 -
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΤΑ 2026
Φόρουμ: Ελληνικά γραμματόσημα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
26/06/26 22:12:54
» Απαντήσεις: 8
» Θεάσεις: 1,304 -
Ενημερωτικό Νο.6 του ΓΛΚ.
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: digo
25/06/26 18:30:30
» Απαντήσεις: 21
» Θεάσεις: 5,272 -
1816 pattern half sov
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: KOSTAS17
25/06/26 09:36:37
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 134 -
2 Oz.GOLD LUNARS PERTH MI...
Φόρουμ: Χρυσά
Τελευταίες αναρτήσεις: Rosin
24/06/26 01:35:58
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 161 -
1989 GOLD SOVEREIGN SET.
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
24/06/26 00:49:17
» Απαντήσεις: 1
» Θεάσεις: 126 -
1000 DOLLARS 1934.
Φόρουμ: Ξένα χαρτονομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
22/06/26 23:07:55
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 244 -
50 χρόνια Διαβιβάσεις .
Φόρουμ: Μετάλλια
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
22/06/26 08:27:53
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 79 -
10 Euro radar
Φόρουμ: Χαρτονομίσματα Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
21/06/26 07:51:47
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 337 -
50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61
Φόρουμ: Γεώργιος Α' (1863-1913)
Τελευταίες αναρτήσεις: PANAGIOTIS
20/06/26 18:06:19
» Απαντήσεις: 11
» Θεάσεις: 788
- Αναρτήσεις Φόρουμ:56,119
- Νήματα Φόρουμ:5,778
- Μέλη:1,451
- Τελευταίο μέλος:spot10
https://www.usmint.gov/learn/coins-and-m...and-medals
Όμορφο και ενδιαφέρον θέμα για τον σχεδιασμό και την κυκλοφορία το 1976 στις ΗΠΑ, με αφορμή τα 200 χρόνια δημοκρατίας, των αναμνηστικών νομισμάτων κυκλοφορίας.....
https://oto-mobility.com/sacagawea-dollar/
Ωραίο άρθρο για όσους ψάχνουν σπάνια νομίσματα κυκλοφορίας....
Η ποικιλία του πενηντάλεπτου 1954 που είναι γνωστή ως τρίτος τύπος έχει κάποια κύρια χαρακτηριστικά: μάτι του Παύλου όχι καλά τυπωμένο, δηλαδή χωρίς να φαίνονται λεπτομέρειες (στον πρώτο τύπο φαίνεται μέχρι και το φρύδι του βασιλιά), με αποτέλεσμα πολύ να λένε ότι ο Παύλος είναι σαν "τυφλός". Επίσης τα μαλλιά του δεν έχουν τις λεπτομέρειες που θα έπρεπε (πάντα μιλώντας για ακυκλοφόρητα νομίσματα), λόγω χαμηλής χάραξης. Οι εταιρείες πιστοποίησης δεν την αναγνωρίζουν ως ξεχωριστή ποικιλία, μάλιστα σε πολλές πιστοποιήσεις μπερδεύουν το ρουφηγμένο μάγουλο με τον τρίτο τύπο ......παρακάτω βάζω ένα υψηλόβαθμο δείγμα, που έχει όλα τα χαρακτηριστικά. Εύχομαι σε όλους καλό καλοκαίρι και καλές βουτιές!!!
Καλημέρα το έχω ψάξει σε καταλόγους και δεν υπάρχει, μήπως γνωρίζεται κάτι;
Το έχω και με κόκκινη εκτύπωση.
Καλησπέρα, στην τελευταία δημοπρασία NOMOS σε συνεργασία με τον οίκο Καραμήτσος πουλήθηκε η παρακάτω δραχμή 1851 (μία από τις τρεις MS63 NGC που υπάρχουν)....
Ένα σε ικανοποιητικό βαθμό,Γαλλikό 40 Francs AU 58 !
Σε αντίθεση με τα Αγγλικά νομίσματα εκείνης της εποχής που βρίσκονται σε υψηλές καταστάσεις ,τα Γαλλικά είναι πιο δύσκολο να βρεθούν.
Φωτό: https://planetnumismatics.com/product/fr...-ngc-au58/
https://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikon...ekat-evro/
Διαβάστε το άρθρο.....οι συλλέκτες που αγαπούν τη συλλογή τους προτιμούν να τη θάψουν, δεν την πουλούν!!!
Το Vatican News ανακοίνωσε ότι το Κυβερνείο θα διαθέσει τον νέο ιστότοπο για τα νομίσματα του Βατικανού από τον Ιούλιο , προσβάσιμο στη συνήθη διεύθυνση www.cfn.va, αλλά σε εντελώς νέα μορφή και με νέες διαδικασίες αγοράς.
Οι συσκευασίες, τα φυλλάδια και όλες οι συσκευασίες θα είναι επίσης καινούργιες, από ανακυκλώσιμα υλικά ή σε κάθε περίπτωση με χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Αυτές είναι μερικές από τις καινοτομίες που ανακοίνωσε το Κυβερνείο της Πόλης του Βατικανού για το Κρατικό Νομισματοκοπείο και τις δραστηριότητες Φιλοτελικού και Νομισματικού Μάρκετινγκ, αποτέλεσμα μιας διαδικασίας ανανέωσης, με στόχο τη διασφάλιση μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας, ποιότητας και διαφάνειας σε κάθε πτυχή του έργου του.
Ο νέος ιστότοπος νομισμάτων του Βατικανού σχεδιάστηκε, όπως αναφέρεται σε δελτίο τύπου, «για να προσφέρει μια σύγχρονη, διαισθητική και ανοιχτή εμπειρία αγοράς σε συλλέκτες από όλο τον κόσμο».
Με τη νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα θα είναι δυνατή η εγγραφή ακόμη και για όσους δεν ήταν προηγουμένως εγγεγραμμένοι.
Μετάλλια για ευδόκιμη υπηρεσία Αστυνομίας Πόλεων .
Προ του 1975.
Γ' τάξεως.
Καλησπέρα!!!! Καλό τριήμερο σε όλους!!! ( Όσους δεν δουλεύουν και μπορούν να το εκμεταλλευτούν τουλάχιστον!!). Ανεβάζω ένα διλεπτακι του Όθωνα!! Από τις εύκολες ημερομηνίες,παρόλα αυτά θεωρώ αρκετά όμορφο!!

