-
Δίευρα για το 2026
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
27/06/26 10:18:38
» Απαντήσεις: 87
» Θεάσεις: 101,553 -
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΤΑ 2026
Φόρουμ: Ελληνικά γραμματόσημα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
26/06/26 22:12:54
» Απαντήσεις: 8
» Θεάσεις: 1,307 -
Ενημερωτικό Νο.6 του ΓΛΚ.
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: digo
25/06/26 18:30:30
» Απαντήσεις: 21
» Θεάσεις: 5,283 -
1816 pattern half sov
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: KOSTAS17
25/06/26 09:36:37
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 134 -
2 Oz.GOLD LUNARS PERTH MI...
Φόρουμ: Χρυσά
Τελευταίες αναρτήσεις: Rosin
24/06/26 01:35:58
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 163 -
1989 GOLD SOVEREIGN SET.
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
24/06/26 00:49:17
» Απαντήσεις: 1
» Θεάσεις: 127 -
1000 DOLLARS 1934.
Φόρουμ: Ξένα χαρτονομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
22/06/26 23:07:55
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 246 -
50 χρόνια Διαβιβάσεις .
Φόρουμ: Μετάλλια
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
22/06/26 08:27:53
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 79 -
10 Euro radar
Φόρουμ: Χαρτονομίσματα Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
21/06/26 07:51:47
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 337 -
50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61
Φόρουμ: Γεώργιος Α' (1863-1913)
Τελευταίες αναρτήσεις: PANAGIOTIS
20/06/26 18:06:19
» Απαντήσεις: 11
» Θεάσεις: 789
- Αναρτήσεις Φόρουμ:56,119
- Νήματα Φόρουμ:5,778
- Μέλη:1,451
- Τελευταίο μέλος:spot10
Ένα νόμισμα έκτακτης ανάγκης notgeld, κυκλοφόρησε το 1923 στο Κρατίδιο Βεστφαλίας και είναι από χαλκό-και ψευδάργυρο επίχρυσο gilt αλλά έχει καταπληκτικά υψηλά ανάγλυφα!!!
Φωτό: https://planetnumismatics.com/product/ge...pcgs-ms65/
Στην δημοπρασία MDC MONACO του Ιουνίου βγαίνει το topgrade Una and the lion......
Καταπληκτικό πενηντάρικο του 1876 στην Δημοπρασία MDC MONACO του Ιουνίου 25.....
Προχτές πούλησα ένα δίευρο proof του 2021 και σήμερα που το παρέλαβε ο αγοραστής ζήτησε να το επιστέψει. Δεν είχα καμιά αντίρρηση, πάντα δεχόμουν επιστροφές "χωρίς αιτιολογία". Δεν πουλάω με το ζόρι...
Ο λόγος, λοιπόν, που θέλησε να το επιστρέψει είναι ότι, πιάνοντας την κάψουλα και πιέζοντάς την, άκουσε "κλικ". Και θεώρησε ότι η κάψουλα έχει ανοιχτεί.
Πιάνω κι εγώ ένα για τα 50 χρόνια της δημοκρατίας του 2024 που είχα δίπλα μου, πιέζω την κάψουλα και... "κλικ"! Πιάνω κι ένα του Μονακό 2024... δεν έκανε "κλικ". 
Βρε, τι μαθαίνει κανείς...
Ιδρύθηκε το 1948, από τον Βασιλιά Παύλο που ήταν επιθυμία του Γεωργίου Β' , απονέμεται μόνο σε γυναίκες που διακρίνονται για Φιλανθρωπία, εξαιρετικές υπηρεσίες στην πατρίδα και και Άριστες επιδόσεις στις τέχνες και τα γράμματα.
ΑΡΓΥΡΟΣ ΙΠΠΟΤΗΣ.
Κατασκευή Ελευθέριος Κελαϊδής
φωτό Μak Med.
11/04/25 13:07:23
Φόρουμ: Δημοπρασίες & πωλήσεις νομισμάτων coin dealers ανά τον κόσμο
- Απαντήσεις (2)
Αγαπητοί συλλέκτες και συνάδελφοι,
Σας καλωσορίζουμε στην δημοπρασία μας Showcase Rush X, η οποία θα διεξαχθεί αποκλειστικά online, την Κυριακή, 25 Μαίου στις 15.00 (ώρα Ελλάδος).
Η δημοπρασία αυτή περιλαμβάνει 5 συλλογές, νομισμάτων και χαρτονομισμάτων από Ελλάδα, Κύπρο, Κίνα και μια μοναδική συλλογή από 100 παγκόσμια νομίσματα βαθμολογημένα ‘κόκκινα’ από την NGC και PCGS.
Κάντε εγγραφή και εμπλουτίστε την συλλογή σας τώρα!
https://www.biddr.com/auctions/atticaauc...wse?a=5724
Dubai Currency fair!
Τι αλλο θα δουμε; Η καλυτερα, θεμα χρονου ητανε να γινει κι εκθεση συλλεκτικων στο Ντουμπαι, εδω κανει κι η Λαρισα, γιατι παρα το οτι ονομαζεται εκθεση χαρτονομισματων, στις φωτογραφιες εχει απο νομισματα, σλαμπαρισμενα και μη, εως χρυσα ρολογια και αλλα συλλεκτικα και γυαλιστερα.
11-13 Απρικιου, εχει και λιστες με συμμετεχοντες εμπορους.Ας μην ξεχναμε, οτι τα χαρτονομισματα της Μεσης Ανατολης κι ειδικα αυτα της προπολεμικης Παλαιστινης ειναι εδω και χρονια απο τα πιο hot items στον κοσμο ,με ρεκορ και ρεκορ να σοανε συνεχεια.
https://www.thecurrencyfair.com/home
Το νόμισμα των 5 πέσος, που είναι από τα πιο γνωστά (κάτι σαν τα Ελληνικά τριαντάρια) και εύκολα να βρεθούν, αλλά είναι όμορφο κομμάτι με τον αετό και το κεφάλι του Αζτέκου κυβερνήτη!
Διάμετρος: 40mm ,καθαρότητα: 0,900 , Βάρος: 30 gr, κοπή: 26.740.000
Καλησπέρα στην ομάδα.
Είμαι τελείως αρχάριος στον χώρο οπότε οι ερωτήσεις μου μπορεί να φανούν «χαζές». Ήδη διαβάζω διάφορα θέματα στο forum για να μπω στο «κλίμα» μιας και κάπως με τράβηξε η ιδέα του «συλλεκτικού».
Αφορμή για να βρω τυχαία το forum «syllektiko-steki» στο διαδίκτυο είναι ένα άρθρο που διάβασα πρόσφατα για κάποια 2ευρα που έχουν μεγάλη αξία σήμερα (75η επέτειος του Βατικανού, Επέτειος γάμου του Πρίγκιπα Αλβέρτου του Μονακό και της Πριγκίπισσας Σαρλίν κλπ.).
Η βασική ερώτηση μου είναι αν υπάρχει κάποια πηγή/σύνδεσμος/θέμα στο forum που μπορώ να δω τα διάφορα 2ευρα (ή μονόευρα κλπ.) που έχουν όντως αξία και αξίζει κάποιος να τα κρατήσει. Μιλάω για αυτά που διακινούνται στην αγορά και μπορεί κάποιος να τα βρει τυχαία σε κάποια καθημερινή συναλλαγή.
Για παράδειγμα, ανεβάζω φώτο από κάποια 2ευρα που έχω στη διάθεση μου. Πως μπορώ να μάθω αν έχουν κάποια αξία;
Το περίεργο είναι ότι όσο έψαξα στο διαδίκτυο σε αγγελίες που κοίταξα ενδεικτικά και πουλάνε κάποια από τα νομίσματα που έχω ανεβάσει, η πληροφορία είναι αρκετά διάχυτη και οι τιμές πώλησης έχουν πολύ μεγάλη διακύμανση σε σημείο να μην μπορώ καν να προσεγγίσω την αξία τους. Ή για παράδειγμα είδα ότι πολλοί πουλάνε το 2ευρω που έχει ένα “s” σε ένα αστέρι και η τιμή πώλησής του πάλι έχει πολύ μεγάλη διακύμανση.
Επίσης, πολλοί πουλάνε το (μη-ανοιγμένο) σακουλάκι με τα ευρώ όταν πρωτο-κυκλοφόρησαν, σε πολύ μεγάλη τιμή. Έχει όντως τόσο μεγάλη αξία;
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας!!

