-
« 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ...
Φόρουμ: Αναμνηστικά
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
28/06/26 18:44:40
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 2 -
Δίευρα για το 2026
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
27/06/26 10:18:38
» Απαντήσεις: 87
» Θεάσεις: 101,579 -
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΤΑ 2026
Φόρουμ: Ελληνικά γραμματόσημα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
26/06/26 22:12:54
» Απαντήσεις: 8
» Θεάσεις: 1,315 -
Ενημερωτικό Νο.6 του ΓΛΚ.
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: digo
25/06/26 18:30:30
» Απαντήσεις: 21
» Θεάσεις: 5,298 -
1816 pattern half sov
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: KOSTAS17
25/06/26 09:36:37
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 141 -
2 Oz.GOLD LUNARS PERTH MI...
Φόρουμ: Χρυσά
Τελευταίες αναρτήσεις: Rosin
24/06/26 01:35:58
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 169 -
1989 GOLD SOVEREIGN SET.
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
24/06/26 00:49:17
» Απαντήσεις: 1
» Θεάσεις: 134 -
1000 DOLLARS 1934.
Φόρουμ: Ξένα χαρτονομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
22/06/26 23:07:55
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 248 -
50 χρόνια Διαβιβάσεις .
Φόρουμ: Μετάλλια
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
22/06/26 08:27:53
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 79 -
10 Euro radar
Φόρουμ: Χαρτονομίσματα Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
21/06/26 07:51:47
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 345
- Αναρτήσεις Φόρουμ:56,120
- Νήματα Φόρουμ:5,779
- Μέλη:1,452
- Τελευταίο μέλος:Σπύρος Μαντάς
Ο Μέγας Δούκας Ερρίκος του Λουξεμβούργου δήλωσε επίσημα την παραίτησή του. Ο γιος του Γκιγιόμ θα αναλάβει το αξίωμα από τις 3 Οκτωβρίου 2025 και θα γίνει αρχηγός του κράτους του Μεγάλου Δουκάτου του Λουξεμβούργου.
Από το 2026 θα υπάρχουν νέα κέρματα ευρώ με νέα εθνική όψη.
Υπάρχει η δυνατότητα έκδοσης τρίτου αναμνηστικού κέρματος των 2 ευρώ πριν από το 2026.
Μια αξιοπρεπής Δήμητρα στην συλλογή μου. Η φωτό δεν είναι καλή, στο χέρι δείχνει ομορφότερη. Ελπίζω κάποτε να την αναβαθμίσω!
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα.
Μέχρι να καταγράψουμε το κλείσιμο του 2024/άνοιγμα του 2025, ας παραθέσω το παρακάτω άρθρο για να βοηθήσουμε και τις προβλέψεις μας!
https://www.newmoney.gr/roh/agores/pagko...es-tweets/
Μία εκπληκτική κοπή, έκανε το 2024 το US MINT, σε χρυσό και ασημένιο, σε ανάμνηση του πρώτου Δολλαρίου του 1794, σε high relief κοπή της μίας ουγγιάς, στην εμπρόσθια έχει τον αριθμό 230, αφενός για τα χρόνια από το 1794 και αφετέρου, όσα και τα κομμάτια που διατέθηκαν!
230 τμχ. Για τις ΉΠΑ με πληθυσμό 300.000.000
Ως γνωστό, οι δραχμές 1970 (κι γενικά η σειρά 1970) είναι κακής ποιότητας. Μέχρι στιγμής, η NGC έχει 4 MS66 και 1 MS 67 ενώ η PCGS έχει 20 MS66, 1 MS66+ και 1 MS67.
Το νόμισμα αυτό μου κίνησε την περιέργεια στην τελευταία δημοπρασία του Καραμήτσου, γιατί από φωτό δεν φαινόταν καθαρά (τουλάχιστον σε εμένα) αν υπήρχε κάποιο πρόβλημα στο κάτω μέρος του δίσκου. Αποφάσισα να το χτυπήσω μέσα σε λογικά πλαίσια και το παρέλαβα πριν 3 ημέρες. Δεν είχα χρόνο να το δω προσεκτικά εκτός από σήμερα. Σας ανεβάζω φωτό, νομίζω βλέπετε το πρόβλημα στο δίσκο/περίγυρο. Έχει αρκετό λούστρο, έχει ενδιαφέρον σαν νόμισμα και μου αρέσει ιδιαίτερα, οπότε χαίρομαι που το πρόσθεσα στην συλλογή μου με τις δραχμές.
Τα δύο νομίσματα ήταν σε πρόσφατες δημοπρασίες. Το αριστερό στου Καραμήτσου το δεξί στην Attica. Είναι και τα 2 πιστοποιημένα όπως βλέπεται (από τα δοντάκια) από την PCGS. Και τα 2 έχουν κάποια έντονα contact marks στο πρόσωπο του Παύλου και κάποια πολύ μικρά στον σταυρό. Οι φωτό δεν είναι καλές, αλλά φαίνεται ότι έχουν λούστρο, ειδικά το αριστερό.
Κάποιοι από εσάς μπορεί να έχουν δει δια ζώσης το ένα ή και τα 2 από αυτά. Χωρίς να κοιτάξετε το ιστορικό των δημοπρασιών, τι βαθμό θα τους δίνατε;
tO 2005 TO ROYAL MINT, έκοψε ένα αναμνηστικό proof πεντόλιρο για τα 200 χρόνια, από τη νίκη στην ναυμαχία κατά του Γάλλο Ισπανικού Στόλου το 1805.
21/12/24 11:53:12
Φόρουμ: Κωνσταντίνος Α' (1913-1917 & 1920-1922)
- Απαντήσεις (10)
Μια καινούργια προσθήκη στις ελληνικές δεκαρούλες μου, από την τελευταία δημοπρασία του Καραμήτσου.
Δυστυχώς, λόγω απόστασης δεν είχα την ευκαιρία να δω τα λόττα δια ζώσης, αλλά έχει πράγματι cartwheel λούστρο και είναι πολύ όμορφο στο χέρι (έχει ένα μικροσκοπικό contact mark πάνω από το Π).
Ελπίζω στο μέλλον να βρούμε και ένα λουστράτο Thick Planchet…. Καλό Σ/Κ.
Τάλληρο 1875 ανάποδη άγκυρα ένα σε βαθμό UNC σύγκριση με του 1844 σχεδόν ίδια σπανιοτητα με το παραπάνω 10 σε βαθμό UNC .
Τιμή καταλόγου Πυλαρινός 1979 σε κατασταση XF 40.000 1844. 45.000.δραχμές,AU 80.000 δραχμές ,1844 80.000 δραχμές και UNC 150.000 δραχμές .,ίδια τιμή καί του 1844.
Τιμή Καραμήτσος 2008,XF 650 ευρώ του 1844 1000 ευρώ,AU 1.500 ευρώ του 1844 2.200 ευρω και UNC χωρίς τιμή ενώ του 1844 7.000 ευρώ.
Τιμή Καραμήτσος 2022 AU 53 4.500 ευρώ AU 58 8.000 ευρώ και MS 62 35.000 ευρώ του 1844 XF 3.500 ευρώ AU 58 15.000 ευρώ και MS 62 25.000 ευρώ.
Πινακας με τα πιστοποιημένα. 1875 XF 40-7,XF 45-8, AU 50-0,AU 53-2,AU 55-1, AU 58-2, MS 62-1. 1844 XF 40-4,XF 45-2,AU 50-0,AU 53-1,AU 55-4,AU 58-6,MS 60-2,MS 61-2,MS 62-3,MS 63-1,MS 64-2
Η άποψη μου . Σε κατασταση XF ειναι ποιο σπανιο του 1844 σε κατσταση AU ειναι του 1875 και με μεγάλη διαφορα ποιο σπανιο ειναι στα MS του 1875.
Στα details νομίζω οτι είναι εύκολο του 75 ενώ δυσκολο του 1844
Στο Kunger βγαίνει άλλο ένα σπάνιο δοκίμιο τα 50 λεπτά του 1889 σε νικέλιο . Ο Καραμίτσος στην νέα έκδοση του το έχει Τ.70 και η φωτογραφία είναι από αυτό το νόμισμα. Εντύπωση μου κάνει πως σε δοκίμιο με μετρημένα κομμάτια που βγήκαν έχει σπάσει η μήτρα
https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=8811&lot=486

