• Portal
  • Forum
  • Αναζήτηση
  • Μέλη
  • Αδιάβαστα
  • Misc
    • Νέες Αναρτήσεις
    • Σημερινές Αναρτήσεις
    • Κανόνες
    • Βοήθεια
Σύνδεση ή Εγγραφή Γεια σου επισκέπτη! Συνδεσου ή γράψου για να αποκτήσεις πλήρη πρόσβαση!
Σύνδεση
Όνομα χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης: Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης?
 

  1. Συλλεκτικό Στέκι
  2. Πύλη
Τελευταία Νήματα
  • « 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ...
    Φόρουμ: Αναμνηστικά
    Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
    28/06/26 18:44:40
    » Απαντήσεις: 0
    » Θεάσεις: 2
  • Δίευρα για το 2026
    Φόρουμ: Ευρώ
    Τελευταίες αναρτήσεις: athas
    27/06/26 10:18:38
    » Απαντήσεις: 87
    » Θεάσεις: 101,581
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΤΑ 2026
    Φόρουμ: Ελληνικά γραμματόσημα
    Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
    26/06/26 22:12:54
    » Απαντήσεις: 8
    » Θεάσεις: 1,315
  • Ενημερωτικό Νο.6 του ΓΛΚ.
    Φόρουμ: Ευρώ
    Τελευταίες αναρτήσεις: digo
    25/06/26 18:30:30
    » Απαντήσεις: 21
    » Θεάσεις: 5,299
  • 1816 pattern half sov
    Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
    Τελευταίες αναρτήσεις: KOSTAS17
    25/06/26 09:36:37
    » Απαντήσεις: 2
    » Θεάσεις: 142
  • 2 Oz.GOLD LUNARS PERTH MI...
    Φόρουμ: Χρυσά
    Τελευταίες αναρτήσεις: Rosin
    24/06/26 01:35:58
    » Απαντήσεις: 4
    » Θεάσεις: 169
  • 1989 GOLD SOVEREIGN SET.
    Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
    Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
    24/06/26 00:49:17
    » Απαντήσεις: 1
    » Θεάσεις: 134
  • 1000 DOLLARS 1934.
    Φόρουμ: Ξένα χαρτονομίσματα
    Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
    22/06/26 23:07:55
    » Απαντήσεις: 2
    » Θεάσεις: 248
  • 50 χρόνια Διαβιβάσεις .
    Φόρουμ: Μετάλλια
    Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
    22/06/26 08:27:53
    » Απαντήσεις: 0
    » Θεάσεις: 79
  • 10 Euro radar
    Φόρουμ: Χαρτονομίσματα Ευρώ
    Τελευταίες αναρτήσεις: athas
    21/06/26 07:51:47
    » Απαντήσεις: 4
    » Θεάσεις: 345

Στατιστικά του Φόρουμ
  • Αναρτήσεις Φόρουμ:56,120
  • Νήματα Φόρουμ:5,779
  • Μέλη:1,452
  • Τελευταίο μέλος:Σπύρος Μαντάς

  20 centimes 1867BB + 1867A

Αναρτημένο από: wavelet
24/11/24 19:21:26
Φόρουμ: Διάφορα Ξένα Νομίσματα
- Απαντήσεις (3)

Πριν λίγο καιρό πρόσθεσα στην συλλογή μου με τα ξένα νομίσματα, τα 20 λεπτά (20 centimes) 1867, της εποχής του Napoléon III, από τα νομισματοκοπεία του Paris (A) και Strasbourg (BB), τα οποία είναι τα εύκολα και βρίσκονται σε υψηλές καταστάσεις και σε προσιτές τιμές. Το αντίστοιχο από το νομισματοκοπείο του Bordeaux (K) είναι δυσεύρετo - μέχρι στιγμής υπάρχει μόνο 1 ακυκλοφόρητο πιστοποιημένο MS64 στην PCGS.

Οι φωτό δεν είναι δικές μου και αυτή του (Α) δεν είναι καθόλου καλή.

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  GENI

Αναρτημένο από: wavelet
24/11/24 09:35:50
Φόρουμ: Συντήρηση / Πιστοποίηση Νομισμάτων
- Απαντήσεις (5)

Τα τελευταία 7χρόνια σε κάποιες δημοπρασίες/online shops βλέπω πιστοποιήσεις της GENI. Κάποιοι από εσάς λογικά θα την ξέρουν, είναι Γαλλική εταιρία (νομίζω ανήκει στον Florian Chauvin) και από ότι έχω διαβάσει είναι αρκετά γνωστή στην Γαλλία και στον Αραβικό κόσμο.

https://www.numiscorner.com/products/gra...B_MRmdOy1z

Ανεξαρτήτως από το πόσο καλή/αξιόπιστη είναι, και αν θα μπορέσει τελικά να συναγωνιστεί τις γνωστές NGC και PGCS, τα οκτάγωνα slab της, με τις ετικέτες στο πλάι, και ότι μπορείς να δεις το νόμισμα από οποιαδήποτε γωνία είναι ότι καλύτερο έχω δει.

Αλήθεια, έχει κανείς από εσάς πιστοποιήσει στην GENI;

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  Πριν ή μετά;

Αναρτημένο από: wavelet
23/11/24 14:28:29
Φόρουμ: Συζήτηση για Νομίσματα
- Απαντήσεις (4)

Το νόμισμα είναι σε slab (όχι δικό μου). Υπάρχει περίπτωση η οξείδωση (πράσινα στίγματα) να έγινε μετά σλαμπάρισμα;

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  Δραχμή 1913

Αναρτημένο από: E.X.N
23/11/24 02:50:32
Φόρουμ: Κωνσταντίνος Α' (1913-1917 & 1920-1922)
- Απαντήσεις (9)

https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=8693&lot=1613

Προς κύριο Ορφέα αλλό ένα μοναδικό.Οπως γράφει ο δημοπράτης.
Πιθανώς μοναδικό σε ιδιώτες. Ο Divo ήξερε μόνο ένα κομμάτι, στο Musée Monétaire του Παρισιού.
Ορφέα δώσε μας τα φώτα σου.
Αισθάνομαι καθε φορα που γράφεις σάν ένα νηπιο σφουγγαρι που ζηταει για νομισματικες πληροφοριες

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  2δρχ 1959

Αναρτημένο από: wavelet
22/11/24 20:21:55
Φόρουμ: Παύλος (1947-1964)
- Απαντήσεις (14)

Να ανεβάσω και εγώ ένα όμορφο, πιστεύω, 2φραγκο του 59 της συλλογής μου για τον Παύλο.

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  Πλαστό εικοσάδραχμο του 1833

Αναρτημένο από: PANAGIOTIS
22/11/24 08:02:18
Φόρουμ: 'Οθωνας (1832-1862)
- Απαντήσεις (6)

    Όσοι παρακολουθήσατε την τελευταία δημοπρασία της MORTON&EDEN θα προσέξατε πως το χρυσό 20δραχμο του 33, που ήταν πρώτο-πρώτο στα λότα, τραβήχτηκε τελικά και δεν δημοπρατήθηκε....

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  Πεντόλιρο 2025.

Αναρτημένο από: rubirosa
20/11/24 12:03:09
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
- Απαντήσεις (9)

Το πεντόλιρα για το 2025, θα έχουν στην πίσω όψη τον θυρεό του Γεωργίου Δ', 200 χρόνια από την κοπή της λίρας του 1825.

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  1/2 1833 - M&E

Αναρτημένο από: wavelet
19/11/24 20:31:25
Φόρουμ: 'Οθωνας (1832-1862)
- Απαντήσεις (14)

Καλησπέρα,

Η παρακάτω μισή είναι σε δημοπρασία σε 2 ημέρες. Το ευκολότερο έτος στον Όθωνα, αλλά αλήθεια πως βλέπετε το νόμισμα σε σχέση με τον βαθμό του, όσο μπορεί κάποιος να δει από φωτό.

https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=8633&lot=476

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  Pattern 20 Drachmai 1940

Αναρτημένο από: E.X.N
11/11/24 17:56:01
Φόρουμ: Γεώργιος Β' (1922-1924 & 1935-1947)
- Απαντήσεις (14)

Aπο την συλλογη του Μπαρμπα Ελ Γκρέκου. 



https://www.karamitsos.com/auctionLot.ph...lot=700205

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου

  100 ΔΡΑΧΜΕΣ ΧΡΥΣΟ

Αναρτημένο από: PANAGIOTIS
11/11/24 10:51:58
Φόρουμ: Γεώργιος Β' (1922-1924 & 1935-1947)
- Απαντήσεις (13)

Μιας και βλέπω ενδιαφέρον για τον Γεώργιο Β να βάλω ένα χρυσό κατοστάρικο που δημοπρατήθηκε φέτος...βγαλμένο από μενταγιόν. Δείτε τα εμφανή σημάδια στο rim....άραγε σε ποιόν έφτασε και πως το έκανε μενταγιόν για κάποια κυρία;

Εκτύπωση αυτού του στοιχείου


Σελίδες (375): « Προηγούμενο 1 ... 37 38 39 40 41 ... 375 Επόμενο »
 
© Συλλεκτικό Στέκι 2018 Designed & Developed by NeuroSynthesis