-
« 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΧΗ ...
Φόρουμ: Αναμνηστικά
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
28/06/26 18:44:40
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 2 -
Δίευρα για το 2026
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
27/06/26 10:18:38
» Απαντήσεις: 87
» Θεάσεις: 101,581 -
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΤΑ 2026
Φόρουμ: Ελληνικά γραμματόσημα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
26/06/26 22:12:54
» Απαντήσεις: 8
» Θεάσεις: 1,315 -
Ενημερωτικό Νο.6 του ΓΛΚ.
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: digo
25/06/26 18:30:30
» Απαντήσεις: 21
» Θεάσεις: 5,299 -
1816 pattern half sov
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: KOSTAS17
25/06/26 09:36:37
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 142 -
2 Oz.GOLD LUNARS PERTH MI...
Φόρουμ: Χρυσά
Τελευταίες αναρτήσεις: Rosin
24/06/26 01:35:58
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 169 -
1989 GOLD SOVEREIGN SET.
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
24/06/26 00:49:17
» Απαντήσεις: 1
» Θεάσεις: 134 -
1000 DOLLARS 1934.
Φόρουμ: Ξένα χαρτονομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
22/06/26 23:07:55
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 248 -
50 χρόνια Διαβιβάσεις .
Φόρουμ: Μετάλλια
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
22/06/26 08:27:53
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 79 -
10 Euro radar
Φόρουμ: Χαρτονομίσματα Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
21/06/26 07:51:47
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 345
- Αναρτήσεις Φόρουμ:56,120
- Νήματα Φόρουμ:5,779
- Μέλη:1,452
- Τελευταίο μέλος:Σπύρος Μαντάς
Πριν λίγο καιρό πρόσθεσα στην συλλογή μου με τα ξένα νομίσματα, τα 20 λεπτά (20 centimes) 1867, της εποχής του Napoléon III, από τα νομισματοκοπεία του Paris (A) και Strasbourg (BB), τα οποία είναι τα εύκολα και βρίσκονται σε υψηλές καταστάσεις και σε προσιτές τιμές. Το αντίστοιχο από το νομισματοκοπείο του Bordeaux (K) είναι δυσεύρετo - μέχρι στιγμής υπάρχει μόνο 1 ακυκλοφόρητο πιστοποιημένο MS64 στην PCGS.
Οι φωτό δεν είναι δικές μου και αυτή του (Α) δεν είναι καθόλου καλή.
Τα τελευταία 7χρόνια σε κάποιες δημοπρασίες/online shops βλέπω πιστοποιήσεις της GENI. Κάποιοι από εσάς λογικά θα την ξέρουν, είναι Γαλλική εταιρία (νομίζω ανήκει στον Florian Chauvin) και από ότι έχω διαβάσει είναι αρκετά γνωστή στην Γαλλία και στον Αραβικό κόσμο.
https://www.numiscorner.com/products/gra...B_MRmdOy1z
Ανεξαρτήτως από το πόσο καλή/αξιόπιστη είναι, και αν θα μπορέσει τελικά να συναγωνιστεί τις γνωστές NGC και PGCS, τα οκτάγωνα slab της, με τις ετικέτες στο πλάι, και ότι μπορείς να δεις το νόμισμα από οποιαδήποτε γωνία είναι ότι καλύτερο έχω δει.
Αλήθεια, έχει κανείς από εσάς πιστοποιήσει στην GENI;
Το νόμισμα είναι σε slab (όχι δικό μου). Υπάρχει περίπτωση η οξείδωση (πράσινα στίγματα) να έγινε μετά σλαμπάρισμα;
23/11/24 02:50:32
Φόρουμ: Κωνσταντίνος Α' (1913-1917 & 1920-1922)
- Απαντήσεις (9)
https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=8693&lot=1613
Προς κύριο Ορφέα αλλό ένα μοναδικό.Οπως γράφει ο δημοπράτης.
Πιθανώς μοναδικό σε ιδιώτες. Ο Divo ήξερε μόνο ένα κομμάτι, στο Musée Monétaire του Παρισιού.
Ορφέα δώσε μας τα φώτα σου.
Αισθάνομαι καθε φορα που γράφεις σάν ένα νηπιο σφουγγαρι που ζηταει για νομισματικες πληροφοριες
Να ανεβάσω και εγώ ένα όμορφο, πιστεύω, 2φραγκο του 59 της συλλογής μου για τον Παύλο.
Το πεντόλιρα για το 2025, θα έχουν στην πίσω όψη τον θυρεό του Γεωργίου Δ', 200 χρόνια από την κοπή της λίρας του 1825.
Καλησπέρα,
Η παρακάτω μισή είναι σε δημοπρασία σε 2 ημέρες. Το ευκολότερο έτος στον Όθωνα, αλλά αλήθεια πως βλέπετε το νόμισμα σε σχέση με τον βαθμό του, όσο μπορεί κάποιος να δει από φωτό.
https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=8633&lot=476
Aπο την συλλογη του Μπαρμπα Ελ Γκρέκου.
https://www.karamitsos.com/auctionLot.ph...lot=700205
11/11/24 10:51:58
Φόρουμ: Γεώργιος Β' (1922-1924 & 1935-1947)
- Απαντήσεις (13)
Μιας και βλέπω ενδιαφέρον για τον Γεώργιο Β να βάλω ένα χρυσό κατοστάρικο που δημοπρατήθηκε φέτος...βγαλμένο από μενταγιόν. Δείτε τα εμφανή σημάδια στο rim....άραγε σε ποιόν έφτασε και πως το έκανε μενταγιόν για κάποια κυρία;

