• Portal
  • Forum
  • Αναζήτηση
  • Μέλη
  • Αδιάβαστα
  • Misc
    • Νέες Αναρτήσεις
    • Σημερινές Αναρτήσεις
    • Κανόνες
    • Βοήθεια
Σύνδεση ή Εγγραφή Γεια σου επισκέπτη! Συνδεσου ή γράψου για να αποκτήσεις πλήρη πρόσβαση!
Σύνδεση
Όνομα χρήστη:
Κωδικός πρόσβασης: Ξέχασες τον κωδικό πρόσβασης?
 

  1. Συλλεκτικό Στέκι
  2. Ελληνικά Νομίσματα
  3. Γεώργιος Α' (1863-1913)
  4. 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61
Σελίδες (2): 1 2 Επόμενο »

Ρυθμίσεις νήματος
50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61
E.X.N
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,009
Νήματα: 97
Εγγραφή: 04/09/20 02:10:20
#1
29/05/26 21:38:23
Καλό Π.Σ.Κ
https://www.biddr.com/atticaauctions/auc...&l=8715822
Attica Auction  Saturday, 13 June 2026, from 4:00 PM. Live St George Lycabettus Hotel and Online. 
Περιγραφή ★ 50 δρχ. 1876 - MS61 NGC. ★
https://www.biddr.com/atticaauctions/auction?a=7103...
Ελλάδα, Βασιλιάς Γεώργιος Α', 1863-1913. AV 50 Drachmai, 1876 A, νομισματοκοπείο του Παρισιού, του Albert-Désiré Barre, καλαμωτή άκρη, 28 χλστ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α! ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ / 1876 Α, πορτραίτο του ώριμου βασιλιά Γεωργίου Α' με το κεφάλι προς τα δεξιά, ημερομηνία κάτω και το όνομα του χαράκτη «BAPPE». ΒΑΣΙΛΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ / 50 ΔΡΑΧΜΑΙ, μπράτσα μέσα σε στεφανωμένο μανδύα, ονομασία κάτω και μυστικά σημάδια: άγκυρα για τον χαράκτη (Albert Désiré Barre) και μέλισσα για τον αρχηγό του νομισματοκοπείου Alfred Renouard de Bussière (KM50; Divo 414; F). Ένα εξαιρετικά επιθυμητό παράδειγμα, που λάμπει με πλούσιο χρυσαφί τόνο και ευκρινείς λεπτομέρειες, ενισχυμένο από σαγηνευτικές ημι-υποδειγματικές επιφάνειες που προσφέρουν εξαιρετική, σχεδόν καθρεφτοειδή ελκυστικότητα στο μάτι. Μικρά σημάδια επαφής είναι παρόντα, αλλά παραμένουν εντελώς δευτερεύοντα σε σχέση με την ισχυρή οπτική παρουσία και τη συνολική λαμπρότητα του νομίσματος. Ένα ανεκτίμητο βραβείο για κάθε σοβαρό συλλέκτη σύγχρονων ελληνικών νομισμάτων. Βαθμολογήθηκε με MS61 NGC. Κυκλοφορία 182 τεμαχίων. Από τη συλλογή «Σαμοθράκη». Μετά την ένταξη της Ελλάδας στη Λατινική Νομισματική Ένωση, υιοθετήθηκε ένα τυποποιημένο νομισματικό σύστημα, το οποίο απαιτούσε τη συμμόρφωση των νομισμάτων της με τις κοινές προδιαγραφές που μοιραζόντουσαν τα κράτη μέλη. Ωστόσο, τα περιορισμένα αποθέματα χρυσού περιόρισαν την παραγωγή, με αποτέλεσμα την κοπή μεγαλύτερων ονομαστικών αξιών, όπως των 100 δραχμών (κοπή 76 τεμαχίων) και των 50 δραχμών (κοπή 182 τεμαχίων) σε εξαιρετικά μικρούς αριθμούς. Με τόσο εξαιρετικά χαμηλές κοπές, αυτές οι εκδόσεις κατατάσσονται μεταξύ των πιο αποκλειστικών χρυσών νομισμάτων τόσο από την ελληνική όσο και από την ευρωπαϊκή αγορά της περιόδου και δικαίως μπορούν να θεωρηθούν ως «VIP» εκδόσεις. Πρόκειται για ένα πραγματικά ιστορικό και ανεκτίμητο έπαθλο για κάθε συλλέκτη σύγχρονων ελληνικών νομισμάτων, ιδιαίτερα σε κατάσταση Mint State. 

Bίντεο απο το 50ρικο.
https://www.facebook.com/reel/1460117115436485

https://www.facebook.com/profile.php?id=100062923274209
(Αυτό το post τροποποιήθηκε τελευταία: 29/05/26 21:39:14 από E.X.N.)
Εύρεση
Απάντηση
PANAGIOTIS
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,417
Νήματα: 175
Εγγραφή: 22/07/20 19:42:52
#2
30/05/26 19:10:21
Όμορφο και σπάνιο νόμισμα....η τελική τιμή της δημοπρασίας θα δείξει πόσο το θέλουν οι σημερινοί συλλέκτες στη συλλογή τους!
Εύρεση
Απάντηση
rubirosa
Moderator
*****
Αναρτήσεις: 5,773
Νήματα: 730
Εγγραφή: 26/11/16 12:06:57
#3
31/05/26 21:29:36
όταν έχουν κοπεί μόνο 182 και δεν ξέρουμε και πόσα διασώζονται μέχρι σήμερα  το κάνει ποθητό σε κάθε κατάσταση, πόσο μάλλον σε MS 61.!!!!
Εύρεση
Απάντηση
rubirosa
Moderator
*****
Αναρτήσεις: 5,773
Νήματα: 730
Εγγραφή: 26/11/16 12:06:57
#4
18/06/26 09:00:55
Καλημέρα μου έστειλαν 2 φωτο οι  νέοι του κάτοχοι, Μπάμπη και Ανδρέα, σας εύχομαι πάντα επιτυχίες!!!!

Φωτο:  https://creta-numismatics.com/el/


Συνημμένα αρχεία Μικρογραφίες
       
Εύρεση
Απάντηση
PANAGIOTIS
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,417
Νήματα: 175
Εγγραφή: 22/07/20 19:42:52
#5
18/06/26 18:08:21
Πολύ-πολύ όμορφο και επιθυμητό! Με λεπτομέρειες-μαλλί κ.λ.π. , απλώς κάποιες γραμμούλες-χτυπηματάκια του στερούν το 62άρι....για μεγάλες συλλογές. Κάποτε ανέφεραν στις δημοπρασίες για την ύπαρξη 20-30 νομισμάτων σε όλες τις καταστάσεις!
Εύρεση
Απάντηση
digo
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,659
Νήματα: 90
Εγγραφή: 11/01/17 12:00:40
#6
18/06/26 20:57:06
(18/06/26 18:08:21)PANAGIOTIS Έγραψε:  ...για μεγάλες συλλογές.

Εσυ ρε Παναγιωτη που εχεις σαφως μεγαλη συλλογη δεν εχεις καποιο;
Εύρεση
Απάντηση
PANAGIOTIS
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,417
Νήματα: 175
Εγγραφή: 22/07/20 19:42:52
#7
19/06/26 09:23:31
Δημήτρη είχα ανεβάσει παλιά το πενηντάρικο, πριν από 6 χρόνια τουλάχιστον....πολυ παλιά αγορά, απιστοποίητο ακόμα (μεγάλο μέρος της συλλογής μου). Το έχω σε φωτό, όχι καλή...έβαλα και μαύρο φόντο....


Συνημμένα αρχεία Μικρογραφίες
   
Εύρεση
Απάντηση
PANAGIOTIS
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,417
Νήματα: 175
Εγγραφή: 22/07/20 19:42:52
#8
19/06/26 09:26:19
Και το εθνόσημο (δεν ξέρω τι φαίνεται αλλά αυτή η πλευρά είναι πραγματικά ακυκλοφόρητη-από ότι θυμάμαι γιατί θάχω και 3 χρόνια να το δω)...


Συνημμένα αρχεία Μικρογραφίες
   
Εύρεση
Απάντηση
digo
Gold member
*****
Αναρτήσεις: 1,659
Νήματα: 90
Εγγραφή: 11/01/17 12:00:40
#9
19/06/26 20:52:55
Απο οσα μπορω να δω στις φωτογραφιες, οι λεπτομερειες ειναι εξαιρετικες. Σιγουρα χρειαζεται νεα φωτογραφηση αλλα και γιατι οχι; Πιστοποιηση επισης. Αν σε φοβιζει τυχον περιπτωση κλοπης η απωλειας κατα τις αποστολες, σιγουρα θα μπορεις να το ασφαλίσεις σε τετοια τιμη που να μπορεις να το αντικαταστησεις.

Εαν δηλαδη βρισκεται σε θυριδα την οποια επισκεπτεσαι δυο φορες την πενταετια, κατα την προσωπικη μου αποψη, το νομισμα δικαιουται να αποκτησει νεα ζωη και να διεκδικησει ισως τον ρολο που του αξιζει, του καλυτερου η ενος εκ των καλυτερων νομισματων της συλλογης σου.

Εγω προσωπικα δεν πιστευω στην δια βιου διακρατηση των νομισματων, αφου στην καλυτερη περιπτωση θα προλαβει να τα πουλησει ο ιδιος ο συλλεκτης και στην χειροτερη, οι αδιαφοροι ως προς την συλλογη, παρα μονον την αξια της, απογονοι του συλλεκτη. Με αυτο το σκεπτικο εχουν περασει ειλικρινα πολλα σπουδαια νομισματα απο την συλλογη μου, εκ των οποιων η πλειοψηφια πια, πουληθηκε και οηγαν σε αλλες συλλογες ενω εγω συνεχιζω να συλλεγω, να διωχνω και να κρατω, οπως πχ ενας φοινικας NGC MS65 PL που τωρα ειναι στη συλλογη του Peter Chase και πολλα αλλα, μεταξυ των οποιων ενα ωραιοτατο  50δραχμο του 1876, που εχει παρουσιαστει στο φορουμ απο τον gkounto. 

Το απεκτησα σε ηλικια 36 ετων και το πουλησα 20 χρονια μετα.

Αν κι η τοποθετηση καποιων παλιων νομισματων μου σε συλλογες πολυ επιλεκτικων συλλεκτων, οπως ο Γιωργος συνηθως με χαροποιει αφανταστα, το 50δραχμο ειναι ισως το μοναδικο νομισμα που πουλησα και το μετανοιωσα. Χαιρομαι που πηγε στον Γιωργο αλλα μου λειπει κι ισως καποτε να ξαναπαρω ενα.


Συνημμένα αρχεία Μικρογραφίες
       
Εύρεση
Απάντηση
Diinekis
Diinekis
****
Αναρτήσεις: 437
Νήματα: 32
Εγγραφή: 25/02/19 01:16:32
#10
19/06/26 21:19:54
Πανέμορφα και τα δύο!!!! Και αξιοζήλευτα!!!
Εύρεση
Απάντηση
« Επόμενο Παλιότερο | επόμενο Νεότερο »
Σελίδες (2): 1 2 Επόμενο »


Νήματα που είναι πιθανώς σχετικά...
Νήμα / Συγραφέας Απαντήσεις Θεάσεις Τελευταία ανάρτηση
50 Δραχμαί 1876
PANAGIOTIS
14
10,024
Τελευταία ανάρτηση από dionysis89
06/06/25 18:53:52
5 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876
PANAGIOTIS
16
25,296
Τελευταία ανάρτηση από nikos11
21/04/22 22:12:28
5 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876
PANAGIOTIS
15
21,306
Τελευταία ανάρτηση από Diinekis
12/10/21 12:31:38
10 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876
PANAGIOTIS
8
12,531
Τελευταία ανάρτηση από Diinekis
12/10/21 12:27:02
5 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876
PANAGIOTIS
32
38,950
Τελευταία ανάρτηση από Halaros
05/06/21 20:56:54
5 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876
PANAGIOTIS
35
36,135
Τελευταία ανάρτηση από gkounto
04/12/20 09:30:01
1876-Α 5 Δραχμαί, Γεώργιος, NGC MS63
zompels
27
31,080
Τελευταία ανάρτηση από gkounto
19/11/20 18:56:09
5 Δραχμαί 1876 μια εκτίμηση
heavy-metal
4
9,194
Τελευταία ανάρτηση από georok
24/12/17 11:13:22
50 Δραχμαί 1876
Nonos
2
8,430
Τελευταία ανάρτηση από gkounto
02/12/16 19:13:54

  • Προβολή Εκτυπώσιμης Έκδοσης
  • Εγγραφή σε αυτό το θέμα


Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 1 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018 Designed & Developed by NeuroSynthesis
Γραμμική λειτουργία
Λειτουργία Νηματοποίησης