Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα
21/12/19 11:49:16
Φυσικά και δεν είναι fake το βίντεο.
Όσο για τις οθόνες αυτές τις στήσανε τότε στους «υποψήφιους» graders για να τους βοηθήσουν, κι από τους οποίους δεν προσέλαβαν κανενα. Εδώ ακόμη φωτογράφο της προκοπής δεν έχουν βρει δέκα χρόνια, για grader θα μιλάμε; Αν κάποιος στείλει τα νομίσματα του απ´ευθειας Αμερική χωρίς να περάσει από Παρίσι, με συνδρομή σαν μέλος, δικαιούται μια Trueview για κάθε νόμισμα που μπαίνει σε gold shield holder. Ενώ στο Παρίσι, οι φωτογραφίες είναι για κλάματα, πάλι καλά που έκοψαν τα closeup και φωτογραφίζουν ολόκληρο το σλαμπ.
Στα καλοκαιρινά ετήσια σόου της ΑΝΑ γίνεται διαγωνισμός grading επαγγελματιών και ερασιτεχνών κάθε χρόνο κι εκεί μπορεί κάποιος να δει ίδιοις ομμασι ότι ούτε οθόνες υπάρχουν ούτε τίποτε. Φυσικά και δίνεται πολύ περισσότερος χρόνος στα παλαιότερα νομίσματα από τα μεταπολεμικά ας πούμε, εξ ου και οι μικρότερες τιμές. Και με την πείρα που έχουν αποκτήσει αλλά και την πρόσβαση στα ποπ ρηπορτς , ξέρουν πια τα περισσότερα σπάνια νομίσματα του κόσμου και φροντίζουν, όπως και με τα δικά τους να είναι πολύ προσεκτικοί όταν ένα νόμισμα πάει για τοπ ποπ κι αυτό συνεπάγεται γεωμετρική αύξηση της τιμής του, αλλά και πάλι δεν μιλάω για τίποτε μετα το 1911 πχ στα Ελληνικά.
Ένα φοβερά γρήγορο σκανάρισμα του νομίσματος από τα μάτια του grader, μετά ο φακός για να εξακριβώσει τι ήταν αυτό που ενόχλησε το επαγγελματικό του μάτι, η άλλες λεπτομέρειες στα μοντέρνα που τις ξέρουν μόνον αυτοί για να διαπιστώσουν αν αξίζει η όχι το 70, και πάει στον επόμενο.
Αλλά νομίσματα μπορεί να πάρουν 65 δευτερόλεπτα και αλλά μόνον 4-5, ο μέσος όρος είναι μόνον μαθηματικός. Εάν υπάρξει κάποια μικρό διαφορα μεταξύ πρώτου και δεύτερου πάντα θα υπάρχει κάποιος τρίτος εκεί γύρω για να δώσει τη Σολομώντεια λύση.
Η ιστορία του finaliser είναι λίγο μύθος κατ’εμε. Αφορά μάλλον τον τελευταίο κύριο που τα βλέπει ήδη σλαμπαρισμενα κι αυτό είναι. Ο τελευταίος φαντάζομαι θα επέμβει ελάχιστες φορές ,κι όχι όποτε υπάρχει μια μικρό διαφορα μεταξύ των δυο πρώτων, η αν ο ίδιος θα του έβαζε ένα βαθμό πιο πάνω η πιο κάτω. Αν πχ δει ένα VF νόμισμα να γράφει MS64, για να σώσει το πρεστίζ της εταιρείας, θα το στείλει πίσω. Αλλιώς διανοείστε ποσο θα καθυστερήσει την διαδικασία σε εκείνο το στάδιο αν πρέπει να ξεγυμνώνουν από την αρχη 2-3 νομίσματα σε κάθε submission?
Τέλος το απάνθρωπο σενάριο εργασίας είναι αληθινό αλλά διαρκεί μόνον μια εβδομάδα η 10 μέρες, μετά έρχεται άλλη ομάδα και αναλαμβάνει και μετά τριτη και μετά η πρώτη, η άλλοι συνδυασμοί, πχ εν ας από την πρώτη κι ένας από την Τρίτη κλπ, και ούτω καθ’εξης, αν και τόσο καιρό θα έχουν καταλήξει τι πρέπει να κάνουν και τι δεν πρέπει, πχ ο Α ποτε με τον D, ενώ ο Β συνεργάζεται πολύ καλά με τον F κλπ.
Η μισθοδοσία είναι τόσο καλή που όλοι το κάνουν με μεγάλη τους χαρά (όσοι περνάνε τα κριτήρια βέβαια), που σημαίνει αιντε τραβά να κανεις σεμινάριο grading 101, μετά advanced grading, μετά counterfeit detection και μετά έλα για intern και βλέπουμε.
Τέλος, άλλο το grading των α κυκλοφορητών και άλλο αυτό των κυκλοφορημένων. Θεωρητικά τα κάνουν όλα, αλλά κάποιοι ειδικεύονται πιο πολύ στα ακυκλοφορητα η τα σχεδόν, που είναι και η πλειοψηφία που έρχεται, και άλλοι ασχολούνται με τα κυκλοφορημενα. Άλλοι με τα milled και άλλοι με τα hammered. Και τελείως άλλοι με τα αρχαία, να πως βγαίνει το 30-35 graders μαζί και με τους αναπληρωματικούς.
Όσο για τις οθόνες αυτές τις στήσανε τότε στους «υποψήφιους» graders για να τους βοηθήσουν, κι από τους οποίους δεν προσέλαβαν κανενα. Εδώ ακόμη φωτογράφο της προκοπής δεν έχουν βρει δέκα χρόνια, για grader θα μιλάμε; Αν κάποιος στείλει τα νομίσματα του απ´ευθειας Αμερική χωρίς να περάσει από Παρίσι, με συνδρομή σαν μέλος, δικαιούται μια Trueview για κάθε νόμισμα που μπαίνει σε gold shield holder. Ενώ στο Παρίσι, οι φωτογραφίες είναι για κλάματα, πάλι καλά που έκοψαν τα closeup και φωτογραφίζουν ολόκληρο το σλαμπ.
Στα καλοκαιρινά ετήσια σόου της ΑΝΑ γίνεται διαγωνισμός grading επαγγελματιών και ερασιτεχνών κάθε χρόνο κι εκεί μπορεί κάποιος να δει ίδιοις ομμασι ότι ούτε οθόνες υπάρχουν ούτε τίποτε. Φυσικά και δίνεται πολύ περισσότερος χρόνος στα παλαιότερα νομίσματα από τα μεταπολεμικά ας πούμε, εξ ου και οι μικρότερες τιμές. Και με την πείρα που έχουν αποκτήσει αλλά και την πρόσβαση στα ποπ ρηπορτς , ξέρουν πια τα περισσότερα σπάνια νομίσματα του κόσμου και φροντίζουν, όπως και με τα δικά τους να είναι πολύ προσεκτικοί όταν ένα νόμισμα πάει για τοπ ποπ κι αυτό συνεπάγεται γεωμετρική αύξηση της τιμής του, αλλά και πάλι δεν μιλάω για τίποτε μετα το 1911 πχ στα Ελληνικά.
Ένα φοβερά γρήγορο σκανάρισμα του νομίσματος από τα μάτια του grader, μετά ο φακός για να εξακριβώσει τι ήταν αυτό που ενόχλησε το επαγγελματικό του μάτι, η άλλες λεπτομέρειες στα μοντέρνα που τις ξέρουν μόνον αυτοί για να διαπιστώσουν αν αξίζει η όχι το 70, και πάει στον επόμενο.
Αλλά νομίσματα μπορεί να πάρουν 65 δευτερόλεπτα και αλλά μόνον 4-5, ο μέσος όρος είναι μόνον μαθηματικός. Εάν υπάρξει κάποια μικρό διαφορα μεταξύ πρώτου και δεύτερου πάντα θα υπάρχει κάποιος τρίτος εκεί γύρω για να δώσει τη Σολομώντεια λύση.
Η ιστορία του finaliser είναι λίγο μύθος κατ’εμε. Αφορά μάλλον τον τελευταίο κύριο που τα βλέπει ήδη σλαμπαρισμενα κι αυτό είναι. Ο τελευταίος φαντάζομαι θα επέμβει ελάχιστες φορές ,κι όχι όποτε υπάρχει μια μικρό διαφορα μεταξύ των δυο πρώτων, η αν ο ίδιος θα του έβαζε ένα βαθμό πιο πάνω η πιο κάτω. Αν πχ δει ένα VF νόμισμα να γράφει MS64, για να σώσει το πρεστίζ της εταιρείας, θα το στείλει πίσω. Αλλιώς διανοείστε ποσο θα καθυστερήσει την διαδικασία σε εκείνο το στάδιο αν πρέπει να ξεγυμνώνουν από την αρχη 2-3 νομίσματα σε κάθε submission?
Τέλος το απάνθρωπο σενάριο εργασίας είναι αληθινό αλλά διαρκεί μόνον μια εβδομάδα η 10 μέρες, μετά έρχεται άλλη ομάδα και αναλαμβάνει και μετά τριτη και μετά η πρώτη, η άλλοι συνδυασμοί, πχ εν ας από την πρώτη κι ένας από την Τρίτη κλπ, και ούτω καθ’εξης, αν και τόσο καιρό θα έχουν καταλήξει τι πρέπει να κάνουν και τι δεν πρέπει, πχ ο Α ποτε με τον D, ενώ ο Β συνεργάζεται πολύ καλά με τον F κλπ.
Η μισθοδοσία είναι τόσο καλή που όλοι το κάνουν με μεγάλη τους χαρά (όσοι περνάνε τα κριτήρια βέβαια), που σημαίνει αιντε τραβά να κανεις σεμινάριο grading 101, μετά advanced grading, μετά counterfeit detection και μετά έλα για intern και βλέπουμε.
Τέλος, άλλο το grading των α κυκλοφορητών και άλλο αυτό των κυκλοφορημένων. Θεωρητικά τα κάνουν όλα, αλλά κάποιοι ειδικεύονται πιο πολύ στα ακυκλοφορητα η τα σχεδόν, που είναι και η πλειοψηφία που έρχεται, και άλλοι ασχολούνται με τα κυκλοφορημενα. Άλλοι με τα milled και άλλοι με τα hammered. Και τελείως άλλοι με τα αρχαία, να πως βγαίνει το 30-35 graders μαζί και με τους αναπληρωματικούς.
Μηνύματα μέσα σε αυτό το θέμα
Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από sotiris - 18/12/19 22:22:00
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από nikos11 - 19/12/19 09:23:19
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από soumies - 19/12/19 11:19:16
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από sroussos - 20/12/19 19:00:12
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από nikos11 - 20/12/19 21:02:18
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από soumies - 21/12/19 09:06:52
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από sotiris - 21/12/19 10:03:41
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από digo - 21/12/19 11:49:16
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από digo - 21/12/19 12:24:55
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από apb - 23/12/19 18:31:17
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από taygetos - 24/12/19 17:42:01
RE: Ποσο χρονο διαθετει ενας grader της NGC για να πιστοποιησει το νομισμα - από nikos11 - 26/01/20 12:16:34
Νήματα που είναι πιθανώς σχετικά...
Νήμα / Συγραφέας
Απαντήσεις
Θεάσεις
Τελευταία ανάρτηση
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 2 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis