Ebay
21/06/20 22:16:14
Ο Γιώργος (georok) τα είπε πολύ σωστά. Εστειλα 7 δέματα κατά τη διάρκεια του lockdown και αργότερα, και τα 6 έφτασαν (3 στην Ευρώπη, ένα στην Ρωσία και 2 από 3 στην Αμερική). Το πιο πρόσφατο της Αμερικής δεν έχει φτάσει ακόμη, αλλά ο αγοραστής άνοιξε request, (κι όχι case), εγώ έκανα ότι μου ζητήθηκε, ανεβάζοντας τις πληροφορίες των ΕΛΤΑ και επικοινωνώντας με τον αγοραστή ο οποίος με αγνόησε, αλλά το eBay αποφάσισε και διέταξε σε 2 μέρες να επιστραφούν τα χρήματα, κάτι που έκανε το ίδιο, δημιουργώντας αρνητικό υπόλοιπο στον λογαριασμό πευπαλ γιατί τα είχα σηκώσει όλα.
Όταν το πακέτο φτάσει στην Αμερική, και θα φτάσει 99.99%, θα πάω στο résolution center και θα ζητήσω να επιστραφούν τα χρήματα, διότι πλέον είμαι σίγουρος ότι πρόκειται περί κακόβουλου αγοραστή ο οποίος αρνήθηκε να απαντήσει σε οποιαδήποτε επικοινωνία είχα μαζί του από την πρώτη στιγμή.
Το δέμα βρίσκεται ακόμη σε transit. Εδώ και 3 μέρες δικαιούμαι να κάνω επίσημη αναζήτησή του συστημένου δέματος, αλλά δεν έχει νόημα διότι γνωρίζω ότι δεν έχει φτάσει. Τα ίδια αποτελέσματα που δείχνουν τα tracking των ΕΛΤΑ δείχνει και το tracking της USPS που θα το παραδώσει ζητώντας υπογραφή από τον αγοραστή.
Πιο πολύ κι από την επιστροφή των χρημάτων, είμαι περίεργος να δω την αντίδραση του eBay, γιατί πρώτη φορα πέφτω σε τόσο μ@λ@κ@ αγοραστή. Όσο για το «βάλτο στο hold” δεν είναι και τόσο απλό, διότι το eBay δίνει σπάνια και σε πολύ ενεργούς πωλητές παρατάσεις 10 ημερών αλλά αρκετά δύσκολα εκτός κι αν μου διαφεύγει κάτι. Και σε τελική ακόμη και να μου είχε δώσει παράταση, πάλι θα την είχα εξαντλήσει, αφού ο τύπος άνοιξε το request 9 μέρες μετά την αποστολή στην Αμερική, που τότε έφευγαν είτε με πλοία, είτε με φορτηγά στην Ευρώπη κι από κει, ένας Θεός ξέρει πως έφταναν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Υπάρχει και το 0.01% αυτό το πακέτο να είναι το πρώτο που χάνω σε χιλιάδες (δεν υπερβάλλω) που έχω στείλει και μέσω eBay αλλά κυρίως εκτός, σε 20 χρόνια. Τι να κάνουμε; Τρώμε το χτυπημα και προχωράμε. Ένας φίλος πωλητής Αμερικανός μου έχει πει για δικαιολογίες αγοραστών ότι μέχρι και η γάτα τους ανέβηκε στον υπολογιστή τους και πάτησε με τα πατουσακια της το ποσο που πόνταραν....
Όταν το πακέτο φτάσει στην Αμερική, και θα φτάσει 99.99%, θα πάω στο résolution center και θα ζητήσω να επιστραφούν τα χρήματα, διότι πλέον είμαι σίγουρος ότι πρόκειται περί κακόβουλου αγοραστή ο οποίος αρνήθηκε να απαντήσει σε οποιαδήποτε επικοινωνία είχα μαζί του από την πρώτη στιγμή.
Το δέμα βρίσκεται ακόμη σε transit. Εδώ και 3 μέρες δικαιούμαι να κάνω επίσημη αναζήτησή του συστημένου δέματος, αλλά δεν έχει νόημα διότι γνωρίζω ότι δεν έχει φτάσει. Τα ίδια αποτελέσματα που δείχνουν τα tracking των ΕΛΤΑ δείχνει και το tracking της USPS που θα το παραδώσει ζητώντας υπογραφή από τον αγοραστή.
Πιο πολύ κι από την επιστροφή των χρημάτων, είμαι περίεργος να δω την αντίδραση του eBay, γιατί πρώτη φορα πέφτω σε τόσο μ@λ@κ@ αγοραστή. Όσο για το «βάλτο στο hold” δεν είναι και τόσο απλό, διότι το eBay δίνει σπάνια και σε πολύ ενεργούς πωλητές παρατάσεις 10 ημερών αλλά αρκετά δύσκολα εκτός κι αν μου διαφεύγει κάτι. Και σε τελική ακόμη και να μου είχε δώσει παράταση, πάλι θα την είχα εξαντλήσει, αφού ο τύπος άνοιξε το request 9 μέρες μετά την αποστολή στην Αμερική, που τότε έφευγαν είτε με πλοία, είτε με φορτηγά στην Ευρώπη κι από κει, ένας Θεός ξέρει πως έφταναν στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.
Υπάρχει και το 0.01% αυτό το πακέτο να είναι το πρώτο που χάνω σε χιλιάδες (δεν υπερβάλλω) που έχω στείλει και μέσω eBay αλλά κυρίως εκτός, σε 20 χρόνια. Τι να κάνουμε; Τρώμε το χτυπημα και προχωράμε. Ένας φίλος πωλητής Αμερικανός μου έχει πει για δικαιολογίες αγοραστών ότι μέχρι και η γάτα τους ανέβηκε στον υπολογιστή τους και πάτησε με τα πατουσακια της το ποσο που πόνταραν....
Μηνύματα μέσα σε αυτό το θέμα
RE: Ebay - από digo - 21/06/20 22:16:14
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 7 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis