50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61
19/06/26 20:52:55
Απο οσα μπορω να δω στις φωτογραφιες, οι λεπτομερειες ειναι εξαιρετικες. Σιγουρα χρειαζεται νεα φωτογραφηση αλλα και γιατι οχι; Πιστοποιηση επισης. Αν σε φοβιζει τυχον περιπτωση κλοπης η απωλειας κατα τις αποστολες, σιγουρα θα μπορεις να το ασφαλίσεις σε τετοια τιμη που να μπορεις να το αντικαταστησεις.
Εαν δηλαδη βρισκεται σε θυριδα την οποια επισκεπτεσαι δυο φορες την πενταετια, κατα την προσωπικη μου αποψη, το νομισμα δικαιουται να αποκτησει νεα ζωη και να διεκδικησει ισως τον ρολο που του αξιζει, του καλυτερου η ενος εκ των καλυτερων νομισματων της συλλογης σου.
Εγω προσωπικα δεν πιστευω στην δια βιου διακρατηση των νομισματων, αφου στην καλυτερη περιπτωση θα προλαβει να τα πουλησει ο ιδιος ο συλλεκτης και στην χειροτερη, οι αδιαφοροι ως προς την συλλογη, παρα μονον την αξια της, απογονοι του συλλεκτη. Με αυτο το σκεπτικο εχουν περασει ειλικρινα πολλα σπουδαια νομισματα απο την συλλογη μου, εκ των οποιων η πλειοψηφια πια, πουληθηκε και οηγαν σε αλλες συλλογες ενω εγω συνεχιζω να συλλεγω, να διωχνω και να κρατω, οπως πχ ενας φοινικας NGC MS65 PL που τωρα ειναι στη συλλογη του Peter Chase και πολλα αλλα, μεταξυ των οποιων ενα ωραιοτατο 50δραχμο του 1876, που εχει παρουσιαστει στο φορουμ απο τον gkounto.
Το απεκτησα σε ηλικια 36 ετων και το πουλησα 20 χρονια μετα.
Αν κι η τοποθετηση καποιων παλιων νομισματων μου σε συλλογες πολυ επιλεκτικων συλλεκτων, οπως ο Γιωργος συνηθως με χαροποιει αφανταστα, το 50δραχμο ειναι ισως το μοναδικο νομισμα που πουλησα και το μετανοιωσα. Χαιρομαι που πηγε στον Γιωργο αλλα μου λειπει κι ισως καποτε να ξαναπαρω ενα.
Εαν δηλαδη βρισκεται σε θυριδα την οποια επισκεπτεσαι δυο φορες την πενταετια, κατα την προσωπικη μου αποψη, το νομισμα δικαιουται να αποκτησει νεα ζωη και να διεκδικησει ισως τον ρολο που του αξιζει, του καλυτερου η ενος εκ των καλυτερων νομισματων της συλλογης σου.
Εγω προσωπικα δεν πιστευω στην δια βιου διακρατηση των νομισματων, αφου στην καλυτερη περιπτωση θα προλαβει να τα πουλησει ο ιδιος ο συλλεκτης και στην χειροτερη, οι αδιαφοροι ως προς την συλλογη, παρα μονον την αξια της, απογονοι του συλλεκτη. Με αυτο το σκεπτικο εχουν περασει ειλικρινα πολλα σπουδαια νομισματα απο την συλλογη μου, εκ των οποιων η πλειοψηφια πια, πουληθηκε και οηγαν σε αλλες συλλογες ενω εγω συνεχιζω να συλλεγω, να διωχνω και να κρατω, οπως πχ ενας φοινικας NGC MS65 PL που τωρα ειναι στη συλλογη του Peter Chase και πολλα αλλα, μεταξυ των οποιων ενα ωραιοτατο 50δραχμο του 1876, που εχει παρουσιαστει στο φορουμ απο τον gkounto.
Το απεκτησα σε ηλικια 36 ετων και το πουλησα 20 χρονια μετα.
Αν κι η τοποθετηση καποιων παλιων νομισματων μου σε συλλογες πολυ επιλεκτικων συλλεκτων, οπως ο Γιωργος συνηθως με χαροποιει αφανταστα, το 50δραχμο ειναι ισως το μοναδικο νομισμα που πουλησα και το μετανοιωσα. Χαιρομαι που πηγε στον Γιωργο αλλα μου λειπει κι ισως καποτε να ξαναπαρω ενα.
Μηνύματα μέσα σε αυτό το θέμα
50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από E.X.N - 29/05/26 21:38:23
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από PANAGIOTIS - 30/05/26 19:10:21
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από rubirosa - 31/05/26 21:29:36
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από rubirosa - 18/06/26 09:00:55
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από PANAGIOTIS - 18/06/26 18:08:21
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από digo - 18/06/26 20:57:06
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από PANAGIOTIS - 19/06/26 09:23:31
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από PANAGIOTIS - 19/06/26 09:26:19
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από digo - 19/06/26 20:52:55
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από PANAGIOTIS - 20/06/26 18:06:19
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από Diinekis - 19/06/26 21:19:54
RE: 50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61 - από KOSTAS17 - 20/06/26 08:34:10
Νήματα που είναι πιθανώς σχετικά...
Νήμα / Συγραφέας
Απαντήσεις
Θεάσεις
Τελευταία ανάρτηση
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 2 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis

