Royal Mail Fail
31/10/17 13:07:10
εγω οταν εχω παρει καποιο δεματακι αξιας παντως να ξερετε βαζω το κινητο μου και ΤΡΑΒΑΕΙ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ...... Γιατι εαν δεν εχει στειλει τιποτα η ειναι χαλια κτλπ εχω πολυ καλες αποδειξεις....... βεβαια ποτε μου δεν χρειαστηκε και εσβηνα το βιντεο κατευθειαν αλλα φανταστειτε να ειχε και ενα βιντεο ο ιδιος και να εδειχνε αυτα τα χαλια...
31/10/17 18:13:43
(31/10/17 11:26:33)sac Έγραψε: Και πώς αποδεικνύεται ότι η ζημιά έγινε κατά τη μεταφορά και την προξένησε ο μεταφορέας;
Σε αυτή τη περίπτωση καμιά ασφαλιστική δεν θα κάλυπτε με αποζημίωση για ζημιά από μεταφορά, οποιοδήποτε.
Φαντάσου να σε χτυπήσει κάποιος με το αυτοκίνητο και να πρέπει να αποδείξεις ΕΣΥ στην ασφαλιστική, ότι δεν το είχες συμφωνήσει με αυτόν που σου έσπασε τα κόκκαλα.
31/10/17 19:18:20
Νίκο μου, όσο αφορά τα ταχυδρομεία όλου του κόσμου, η ζημιά κλπ αποδείχνεται (ή αποδεικνύεται) με συ*κεκριμένο τρόπο. Με την καταγραφή από τον ταχυδρομικό υπάλληλο κατά τη διαδικασία της παράδοσης.
Ουσιαστικά συντάσσεται πρωτόκολλο, που περιγράφει τη κατάσταση του ταχυδρομικού αντικειμένου.
Και προφανώς, δεν περιγράφεται μόνο η κατάσταση του πακέτου. Το ανοίγετε μαζί με τον υπάλληλο και καταγράφετε και την κατάσταση του περιέχομένου κλπ. Για αυτό άλλωστε όλο αυτό γίνεται κατά τη διαδικασία της παράδοσης, ώστε να είναι και οι δυο πλευρές παρούσες.
Σε ακραία περίπτωση, αν δεν μπορείτε να συμφωνήσετε με τον υπάλληλο στην καταγραφή, δε το παραλαμβάνεις και έρχεσαι κάποια άλλη στιγμή να το παραλάβεις με τον δικηγόρο σου (λέμε, τώρα)...
(Η απώλεια αποδείχνεται αλλιώς.)
Όσο αφορά τα τροχαία ατυχήματα, η ευθύνη αποδείχνεται κυρίως από την προανάκριση της Τροχαίας. Για αυτό και η Τροχαία "επιλαμβάνεται αυτεπά*γελτα" όταν υπάρχει τραυματισμός. Αν δεν κάνω λάθος (ευτυχώς δεν μου έχει τύχει) σχηματίζεται κανονική δικογραφία και γίνεται ποινική δίκη (έστω και τυπική). Και μετά ακολουθούν τα αστικά (οι αποζημιώσεις).
Όταν υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές, η Τροχαία απλώς "καταγράφει" το συμβάν και δεν μπαίνει στην ουσία. Και... (φαντάζομαι θα το ξέρεις) σε τέτοιες περιπτώσεις δεν βρίσκεις άκρη, αν ο άλλος δεν παραδεχτεί την ευθύνη του. < Αυτό το ξέρω, μου έχει τύχει.
Ουσιαστικά συντάσσεται πρωτόκολλο, που περιγράφει τη κατάσταση του ταχυδρομικού αντικειμένου.
Και προφανώς, δεν περιγράφεται μόνο η κατάσταση του πακέτου. Το ανοίγετε μαζί με τον υπάλληλο και καταγράφετε και την κατάσταση του περιέχομένου κλπ. Για αυτό άλλωστε όλο αυτό γίνεται κατά τη διαδικασία της παράδοσης, ώστε να είναι και οι δυο πλευρές παρούσες.
Σε ακραία περίπτωση, αν δεν μπορείτε να συμφωνήσετε με τον υπάλληλο στην καταγραφή, δε το παραλαμβάνεις και έρχεσαι κάποια άλλη στιγμή να το παραλάβεις με τον δικηγόρο σου (λέμε, τώρα)...
(Η απώλεια αποδείχνεται αλλιώς.)
Όσο αφορά τα τροχαία ατυχήματα, η ευθύνη αποδείχνεται κυρίως από την προανάκριση της Τροχαίας. Για αυτό και η Τροχαία "επιλαμβάνεται αυτεπά*γελτα" όταν υπάρχει τραυματισμός. Αν δεν κάνω λάθος (ευτυχώς δεν μου έχει τύχει) σχηματίζεται κανονική δικογραφία και γίνεται ποινική δίκη (έστω και τυπική). Και μετά ακολουθούν τα αστικά (οι αποζημιώσεις).
Όταν υπάρχουν μόνο υλικές ζημιές, η Τροχαία απλώς "καταγράφει" το συμβάν και δεν μπαίνει στην ουσία. Και... (φαντάζομαι θα το ξέρεις) σε τέτοιες περιπτώσεις δεν βρίσκεις άκρη, αν ο άλλος δεν παραδεχτεί την ευθύνη του. < Αυτό το ξέρω, μου έχει τύχει.
31/10/17 20:40:03
(31/10/17 13:07:10)green_day Έγραψε: εγω οταν εχω παρει καποιο δεματακι αξιας παντως να ξερετε βαζω το κινητο μου και ΤΡΑΒΑΕΙ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΝΟΙΓΩ...... Γιατι εαν δεν εχει στειλει τιποτα η ειναι χαλια κτλπ εχω πολυ καλες αποδειξεις....... βεβαια ποτε μου δεν χρειαστηκε και εσβηνα το βιντεο κατευθειαν αλλα φανταστειτε να ειχε και ενα βιντεο ο ιδιος και να εδειχνε αυτα τα χαλια...
Να συμπληρώσω πάνω σε αυτό: Είναι και αυτός ένας τρόπος απόδειξης, αλλά το ταχυδρομείο θα αναλάβει την ευθύνη μόνο αν φανεί πρόβλημα στο "πακέτο".
Αν ο αποστολέας έχει βάλει άλλα αντ' άλλων στο πακέτο (ή δεν έχει βάλει τίποτα), προφανώς ο παραλήπτης θα ζητήσει αποζημίωση από τον αποστολέα, αλλά ο αποστολέας δεν θα ζητήσει με τη σειρά του αποζημίωση από το ταχυδρομείο...
Οπότε να ξεκαθαρίουμε:
- Άλλο πράγμα είναι να παραληφθεί το "πακέτο" με πρόβλημα, οπότε έχει ευθύνη το ταχυδρομείο και ο παραλήπτης πρέπει να φροντίσει για τη "σύνταξη πρωτοκόλλου".
- 'Αλλο πράγμα είναι να παραληφθεί το "πακέτο" χωρίς πρόβλημα, αλλά με "λάθος" περιεχόμενο, οπότε πάμε αλλού (π.χ. στη βιντεοσκόπηση), αλλά το ταχυδρομείο δεν έχει πια καμιά ανάμειξη.
31/10/17 21:15:05
Το έχω δείξει αρκετές φορές. Βρήκα αυτό στη θυρίδα έτσι. Αν δεν πάρω χαρτί από τον υπάλληλο του ταχυδρομείου ότι μου το παρέδωσε ανοιχτό και σκισμένο, τι να ζητάω μετά;;;
Με τις φωτογραφίες και το μπλα-μπλα (χωρίς χαρτί από το ταχυδρομείο) πώς αποδείχνεται ότι το παρέλαβα έτσι; Επειδή το λέω εγώ;;;
Και βέβαια, αν ήμουν εγώ ο αποστολέας και ο παραλήπτης μου έστελνε μόνο αυτή τη φωτογραφία (ότι έτσι το παρέλαβε), θα του έλεγα "στείλε μου το χαρτί του ταχυδρομείο ότι το παρέλαβες έτσι, αλλιώς αποζημίωση δεν..." Στο PayPal κλπ θα έδειχνα το tracking (συστημένο είναι) ότι "παρελήφθη κανονικά".
(Δεν είμαι 100% σίγουρος τι θα γινόταν με το PayPal, αλλά εσείς τι λέτε; )
Με τις φωτογραφίες και το μπλα-μπλα (χωρίς χαρτί από το ταχυδρομείο) πώς αποδείχνεται ότι το παρέλαβα έτσι; Επειδή το λέω εγώ;;;
Και βέβαια, αν ήμουν εγώ ο αποστολέας και ο παραλήπτης μου έστελνε μόνο αυτή τη φωτογραφία (ότι έτσι το παρέλαβε), θα του έλεγα "στείλε μου το χαρτί του ταχυδρομείο ότι το παρέλαβες έτσι, αλλιώς αποζημίωση δεν..." Στο PayPal κλπ θα έδειχνα το tracking (συστημένο είναι) ότι "παρελήφθη κανονικά".
(Δεν είμαι 100% σίγουρος τι θα γινόταν με το PayPal, αλλά εσείς τι λέτε; )
31/10/17 21:22:09
(31/10/17 11:26:33)sac Έγραψε: Και πώς αποδεικνύεται ότι η ζημιά έγινε κατά τη μεταφορά και την προξένησε ο μεταφορέας;
Μπορεί να την προξένησε ο γάτος του μεταφορέα.
Αλλά από την ώρα που παρέλαβε, μέχρι την ώρα που παρέδωσε, υπεύθυνος είναι ο μεταφορέας.
Ο αποστολέας αποκλείεται να την έκανε, γιατί αν ήταν σπασμένο το δέμα, ο μεταφορέας δεν θα το παρελάμβανε.
Μένει το να την έκανε ο παραλήπτης (αφού το παρέλαβε, υποθέτω εννοείς).
Τέτοια βλάβη, δεν δικαιολογείται από αμέλεια του παραλήπτη. Θα πρέπει να την έκανε επίτηδες. Για ποιο λόγο?
Επομένως γίνεται πιστευτή η απαίτηση του (claim).
Και μην ξεχνάς, ότι μιλάμε για £200.
Αν το θέμα ήταν £200.000, τότε θα ήταν άλλου τύπου το ψάξιμο που θα γινόταν.
31/10/17 21:31:10
Το ebay και το paypal, κατα 99,99% πανε με τον αγοραστη σε αμφιλεγομενες περιπτωσεις, ειναι θεμα της εμπορικης πολιτικης τους.
Οταν οι πωλητες διαμαρτυρονται, τους απαντουν "υπολογιστε και ενσωματωστε το κοστος τετοιων απωλειων στην συνολικη σας δραστηριοτητα"
Υπαρχουν παραδειγματα εξωφρενικα, επιστροφη φορεμενων και σκισμενων ενδυματων που ειχαν σταλει του κουτιου, εμφανως χρησιμοποιημενων και χαλασμενων αντικειμενων που σταλθηκαν καινουργια κλπ., σε καθε περιπτωση ο κατεργαρης αγοραστης αποζημιωθηκε.
Η μονη περιπτωση να δικαιωθει πωλητης ειναι να ανοιχτει case οτι δεν παρεληφθη καθολου το δεμα και το τρακινγκ να δειχνει παραλαβη.
Ακομα και εκει, για αντικειμενα πανω απο 800$ (νομιζω καπου εκει), δεν αρκει το τρακινγκ ,πρεπει να υπαρχει και αποδειξη παραλαβης που στελνει το ταχυδρομειο στον αποστολεα, μια υπηρεσια (με το αζημιωτο) που δεν την παρεχουν ολα τα ταχυδρομεια σε αποστολες του εξωτερικου
Οταν οι πωλητες διαμαρτυρονται, τους απαντουν "υπολογιστε και ενσωματωστε το κοστος τετοιων απωλειων στην συνολικη σας δραστηριοτητα"
Υπαρχουν παραδειγματα εξωφρενικα, επιστροφη φορεμενων και σκισμενων ενδυματων που ειχαν σταλει του κουτιου, εμφανως χρησιμοποιημενων και χαλασμενων αντικειμενων που σταλθηκαν καινουργια κλπ., σε καθε περιπτωση ο κατεργαρης αγοραστης αποζημιωθηκε.
Η μονη περιπτωση να δικαιωθει πωλητης ειναι να ανοιχτει case οτι δεν παρεληφθη καθολου το δεμα και το τρακινγκ να δειχνει παραλαβη.
Ακομα και εκει, για αντικειμενα πανω απο 800$ (νομιζω καπου εκει), δεν αρκει το τρακινγκ ,πρεπει να υπαρχει και αποδειξη παραλαβης που στελνει το ταχυδρομειο στον αποστολεα, μια υπηρεσια (με το αζημιωτο) που δεν την παρεχουν ολα τα ταχυδρομεια σε αποστολες του εξωτερικου
---------------------------------------------------------------------------------------------------
COLLECTIO PATRIA NOSTRA.
31/10/17 23:32:06
(31/10/17 21:31:10)haros Έγραψε: πρεπει να υπαρχει και αποδειξη παραλαβης που στελνει το ταχυδρομειο στον αποστολεα, μια υπηρεσια (με το αζημιωτο) που δεν την παρεχουν ολα τα ταχυδρομεια σε αποστολες του εξωτερικου
Εγώ έχω στείλει 3 φορές πράμα "με απόδειξη παραλαβής" (το κόκκινο χαρτί) για να μου έρθει πίσω, και δεν έχει έρθει ποτέ τίποτα πίσω.
-Ρωσία
-ΗΠΑ
-Δε θυμάμαι την 3η.
Δεν υπήρξε πρόβλημα (γιατί τα πράματα έφτασαν), αλλά το σύστημα αυτό ΔΕΝ δουλεύει (τουλάχιστον με τα ΕΛΤΑ).
01/11/17 00:13:43
Νήματα που είναι πιθανώς σχετικά...
Νήμα / Συγραφέας
Απαντήσεις
Θεάσεις
Τελευταία ανάρτηση
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 1 Επισκέπτες