Εbay - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΩΝ.
02/01/17 20:58:09
Στο ebay
Kαναδός has sent a question about item #3eggturkey, that ended on 08-Dec-16
"Have still not received coin"
Tι ακριβώς σημαίνει για μένα αυτό?
Ποιά θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη απάντησή μου?
Kαναδός has sent a question about item #3eggturkey, that ended on 08-Dec-16
"Have still not received coin"
Tι ακριβώς σημαίνει για μένα αυτό?
Ποιά θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη απάντησή μου?
02/01/17 21:01:35
(02/01/17 20:58:09)Nonos Έγραψε: Στο ebay
Kαναδός has sent a question about item #3eggturkey, that ended on 08-Dec-16
"Have still not received coin"
Tι ακριβώς σημαίνει για μένα αυτό?
Ποιά θα πρέπει να είναι η ενδεδειγμένη απάντησή μου?
το tracking τι λέει?
There is nothing scary about facing the truth...
02/01/17 21:10:12
Γειά σου Ανδρέα, καλή χρονιά.
Το τράκινγκ λέει: 2016-12-09 22:29 SEND ITEM ABROAD
O ΕΛΤΑ λέει: Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος, σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με το Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αντικειμένων (Track and Trace και IPS - International Postal System), το Ταχυδρομικό Αντικείμενο διαβιβάστηκε κανονικά στην χώρα προορισμού του με την χψω αποστολή GRATHA - CAYTOA A στις 10/12/2016.
Το CANADA post λέει: Dear Customer, Please accept our apologies for the unsatisfactory service you recently experienced with Canada Post related to RExxxxccccGR
Rest assured we are committed to meeting or exceeding our customers expectations by delivering consistently high-quality service.
We do apologies you will need to tell The Greek Post Office to put in a claim. We do not have any information regarding the tracking id. In the meantime, if you require anreplying to this email.
Sincerely
Eγώ τι λέω?
Το τράκινγκ λέει: 2016-12-09 22:29 SEND ITEM ABROAD
O ΕΛΤΑ λέει: Σε απάντηση του ηλεκτρονικού σας μηνύματος, σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με το Ηλεκτρονικό Σύστημα Παρακολούθησης Αντικειμένων (Track and Trace και IPS - International Postal System), το Ταχυδρομικό Αντικείμενο διαβιβάστηκε κανονικά στην χώρα προορισμού του με την χψω αποστολή GRATHA - CAYTOA A στις 10/12/2016.
Το CANADA post λέει: Dear Customer, Please accept our apologies for the unsatisfactory service you recently experienced with Canada Post related to RExxxxccccGR
Rest assured we are committed to meeting or exceeding our customers expectations by delivering consistently high-quality service.
We do apologies you will need to tell The Greek Post Office to put in a claim. We do not have any information regarding the tracking id. In the meantime, if you require anreplying to this email.
Sincerely
Eγώ τι λέω?
02/01/17 21:19:22
Να κάνει λίγη υπομονή, αφού έχει αρκετό περιθώριο μέχρι να ανοίξει case...
There is nothing scary about facing the truth...
02/01/17 21:23:16
Ωραίοι οι Καναδοί.
Αν υπάρχει και καποιο αντιστοιχο email για usps και το ξερει κάποιος ας μου πει.
Γιατι στο επισημο site μόνο φορολογική δήλωση δεν ζητάνε στην συμπλήρωση φόρμας.
Αν υπάρχει και καποιο αντιστοιχο email για usps και το ξερει κάποιος ας μου πει.
Γιατι στο επισημο site μόνο φορολογική δήλωση δεν ζητάνε στην συμπλήρωση φόρμας.
02/01/17 21:26:58
(02/01/17 21:23:16)georok Έγραψε: Ωραίοι οι Καναδοί.Mου απάντησαν και στο facebook!
Αν υπάρχει και καποιο αντιστοιχο email για usps και το ξερει κάποιος ας μου πει.
Γιατι στο επισημο site μόνο φορολογική δήλωση δεν ζητάνε στην συμπλήρωση φόρμας.
Tracking is no longer available on International Inbound Registered items. However, we continue to track international packets, parcels and express mail service (EMS) items. We continue to obtain a signature of acceptance as proof of delivery for registered items.
02/01/17 21:31:18
ξεκινα ,με την αποδειξη αποστολης, αιτηση αναζητησης στα ΕΛΤΑ, στο καταστημα που εκανες την αποστολη.
Αν οι Καναδοι δεν μπορουν να το εντοπισουν μετα απο τοσες μερες, εχει μαλλον χαθει.
Απο τα Ελτα θα παρεις, μετα απο κανενα μηνα και δυο επισκεψεις, 39 ευρω αποζημιωση.
Ο αγοραστης, εφοσον ανοιξει case (βεβαια θα τον παρακαλεσεις να περιμενει λιγο, μπας και..), μετα απο 3 μερες το αργοτερο θα πρεπει να τον αποζημιωσεις, γιατι εαν την κανει escalate θα το κανει το ebay και δεν θα παρεις πισω ουτε τις αμοιβες σε αυτη την περιπτωση.
EDIT, τωρα διαβασα την απαντηση στο φεισμπουκ,οτι δεν κανουν πλεον τρακινγκ στα συστημενα, δεν αλλαζει ουσιαστικα κατι...
Αν οι Καναδοι δεν μπορουν να το εντοπισουν μετα απο τοσες μερες, εχει μαλλον χαθει.
Απο τα Ελτα θα παρεις, μετα απο κανενα μηνα και δυο επισκεψεις, 39 ευρω αποζημιωση.
Ο αγοραστης, εφοσον ανοιξει case (βεβαια θα τον παρακαλεσεις να περιμενει λιγο, μπας και..), μετα απο 3 μερες το αργοτερο θα πρεπει να τον αποζημιωσεις, γιατι εαν την κανει escalate θα το κανει το ebay και δεν θα παρεις πισω ουτε τις αμοιβες σε αυτη την περιπτωση.
EDIT, τωρα διαβασα την απαντηση στο φεισμπουκ,οτι δεν κανουν πλεον τρακινγκ στα συστημενα, δεν αλλαζει ουσιαστικα κατι...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
COLLECTIO PATRIA NOSTRA.
02/01/17 21:35:31
Πω τι ειπες τώρα, facebook, ωραία ιδέα.
02/01/17 21:36:58
(02/01/17 21:31:18)haros Έγραψε: ξεκινα ,με την αποδειξη αποστολης, αιτηση αναζητησης στα ΕΛΤΑ, στο καταστημα που εκανες την αποστολη.
Αν οι Καναδοι δεν μπορουν να το εντοπισουν μετα απο τοσες μερες, εχει μαλλον χαθει.
Απο τα Ελτα θα παρεις, μετα απο κανενα μηνα και δυο επισκεψεις, 39 ευρω αποζημιωση.
Ο αγοραστης, εφοσον ανοιξει case (βεβαια θα τον παρακαλεσεις να περιμενει λιγο, μπας και..), μετα απο 3 μερες το αργοτερο θα πρεπει να τον αποζημιωσεις, γιατι εαν την κανει escalate θα το κανει το ebay και δεν θα παρεις πισω ουτε τις αμοιβες σε αυτη την περιπτωση.
Ναι αυτό θα κάνω, αίτηση αναζήτησης.
Οι Καναδοί δεν ανιχνεύουν πλέουν τα γράμματα, μόνο τα δέματα, που προέρχονται από το εξωτερικό, μίλησα μαζί τους, μόνο σε περίπτωση αναζήτησης μέσω των ΕΛΤΑ μπορούν να απαντήσουν είτε ότι παραλήφθηκε, είτε ότι χάθηκε.
Σας ευχαριστώ όλους.
(02/01/17 21:35:31)georok Έγραψε: Πω τι ειπες τώρα, facebook, ωραία ιδέα.
03/01/17 16:59:00
Καλημερα θα ηθελα κι εγω να αναφερω ενα συμβαν και να ακουσω την αποψη σας.
Κορεατης πωλητης μετα απο μικροπαραγγελια, αντι να την στηλει σε ενα δεμα, για δικους του λογους και χωρις να ρωτησει την διαιρεσε στα δυο. Εστηλε δηλαδη δυο δεματα οπως ανεφερε.
Προσωπικα το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι το κανουν(μου εχει τυχει και απο αλλον) για να παρουν διπλο feed back.
Το προβλημα ειναι οτι παρελαβα μονο το ενα!!
. Προφανως το αλλο χαθηκε και φυσικα ποτε δεν σελνουν με tracking ακομα κι αν θελησεις να πληρωσεις κατι παραπανω ισχυριζομενοι οτι δεν επιτρεπεται για μικρες αξιες.
Του στηλα προσωπικο και απαντησε οτι εστηλε αλλο και ζητησεστην περιπτωση που παρω το πρωτο να το επιστρεψω. Εγω ως ασφαλιστικη δικλειδα αφου δεν δυναμαι να γνωριζω αν πραγματικα εστηλε η θα ξαναστειλει τον ενημερωσα οτι θα ανοιξω τυπικο case και οτι θα μιλησουμε και εκει.
Το εκανα ,και του ζητησα δευτερη αποστολη(ενω ηδη ειχε πει οτι εστηλε δευτερο ,αυτο οπως ειπα σε ανεπισημο προσωπικο μαιλ, ......).Η απαντση η επισημη στο resolution ηταν οτι θα ξαναστειλει αλλα θελει να κλεισω την υποθεση!!!
Εγω απαντησα οτι τον ευχαριστω και αφου οπως ειπε στο προσωπικο ξαναστηλε ,συνεπως αναμενω και αφηνω την υποθεση ανοιχτη ως την λυση!!! Φυσικα υπονοοντας την παραλαβη.
Γιατι θελει ως πρυποθεση να κλεισω την υποθεση τωρα και οχι μετην παραλαβη , απο την δευτερη αποστολη του;;;;
Τι κανω αν στο resolution απαντησει εκβιαστικα, οτι η την κλεινεις η δεν ξαναστελνω , αλλα αν θες μονο χρηματα πισω;;
Ευχαριστω
Κορεατης πωλητης μετα απο μικροπαραγγελια, αντι να την στηλει σε ενα δεμα, για δικους του λογους και χωρις να ρωτησει την διαιρεσε στα δυο. Εστηλε δηλαδη δυο δεματα οπως ανεφερε.
Προσωπικα το μονο που μπορω να υποθεσω ειναι οτι το κανουν(μου εχει τυχει και απο αλλον) για να παρουν διπλο feed back.
Το προβλημα ειναι οτι παρελαβα μονο το ενα!!
. Προφανως το αλλο χαθηκε και φυσικα ποτε δεν σελνουν με tracking ακομα κι αν θελησεις να πληρωσεις κατι παραπανω ισχυριζομενοι οτι δεν επιτρεπεται για μικρες αξιες.
Του στηλα προσωπικο και απαντησε οτι εστηλε αλλο και ζητησεστην περιπτωση που παρω το πρωτο να το επιστρεψω. Εγω ως ασφαλιστικη δικλειδα αφου δεν δυναμαι να γνωριζω αν πραγματικα εστηλε η θα ξαναστειλει τον ενημερωσα οτι θα ανοιξω τυπικο case και οτι θα μιλησουμε και εκει.
Το εκανα ,και του ζητησα δευτερη αποστολη(ενω ηδη ειχε πει οτι εστηλε δευτερο ,αυτο οπως ειπα σε ανεπισημο προσωπικο μαιλ, ......).Η απαντση η επισημη στο resolution ηταν οτι θα ξαναστειλει αλλα θελει να κλεισω την υποθεση!!!
Εγω απαντησα οτι τον ευχαριστω και αφου οπως ειπε στο προσωπικο ξαναστηλε ,συνεπως αναμενω και αφηνω την υποθεση ανοιχτη ως την λυση!!! Φυσικα υπονοοντας την παραλαβη.
Γιατι θελει ως πρυποθεση να κλεισω την υποθεση τωρα και οχι μετην παραλαβη , απο την δευτερη αποστολη του;;;;
Τι κανω αν στο resolution απαντησει εκβιαστικα, οτι η την κλεινεις η δεν ξαναστελνω , αλλα αν θες μονο χρηματα πισω;;
Ευχαριστω
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 5 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis