Εbay - ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΠΩΛΗΣΙΕΣ ΝΟΜΙΣΜΑΤΩΝ.
05/06/17 07:46:33
(05/06/17 01:02:24)haros Έγραψε: Ναι, εχεις δικιο, και εγω μπαινοντας στο προφιλ σου βλεπω το 1/4 των πωλησεων που λεει οτι εχεις σηκωσει αυτη την στιγμη.Αυτό είναι σίγουρα.
Δεν ειμαι καθολου σιγουρος ομως οτι εxει να κανει με το bellow standard, δεν τους στελενεις ενα μηνυμα μηπως ειναι απλως καποιο bug και το διορθωσουν?
Το είχα ξαναπάθει την άλλη φορά.
24/06/17 19:52:21
Σήμερα αγόρασα κάτι από το ebay πλήρωσα κανονικά με paypal.
Μετά από λίγο έλαβα επιβεβαίωση για την συναλλαγή και από το ebay και από το paypal.
Ο πωλητής μου έστειλε ότι προχωρά σε αποστολή.
Πριν από λίγο κοιτάζοντας τον λογαριασμό μου στο ebay βλέπω πως η συναλλαγή αυτή έχει status πληρωμής "payment is been processed", πάω στο λογαριασμό μου στο paypal και βλέπω ότι υπάρχει status στην πληρωμή "Unclaimed"
Tι "παίζει"?
Μετά από λίγο έλαβα επιβεβαίωση για την συναλλαγή και από το ebay και από το paypal.
Ο πωλητής μου έστειλε ότι προχωρά σε αποστολή.
Πριν από λίγο κοιτάζοντας τον λογαριασμό μου στο ebay βλέπω πως η συναλλαγή αυτή έχει status πληρωμής "payment is been processed", πάω στο λογαριασμό μου στο paypal και βλέπω ότι υπάρχει status στην πληρωμή "Unclaimed"
Tι "παίζει"?
24/06/17 20:02:33
Μην ανυσηχεις καθόλου Μιχάλη
Δεν υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή
Από Δευτέρα όλα θα ταχτοποιηθουν
Ε να κάνει και το PayPal ένα weekend
Δεν υπάρχει πρόβλημα με την πληρωμή
Από Δευτέρα όλα θα ταχτοποιηθουν
Ε να κάνει και το PayPal ένα weekend
25/06/17 06:10:51
Mάνθο σε ευχαριστώ για την απάντηση αλλά τελικά δεν είχε happy end
Aκυρώθηκε η συναλλαγή.
Μου έστειλε ενημερωτικό email το ebay στο οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει: "We’re writing to let you know that an unauthorised third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled."
Τελικά, υπάρχει θέμα, ακόμα και αν φτάσεις να κερδίσεις κάτι στο ebay δεν είναι βέβαιο ότι θα το πάρεις τελικά.......
Aκυρώθηκε η συναλλαγή.
Μου έστειλε ενημερωτικό email το ebay στο οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει: "We’re writing to let you know that an unauthorised third party may have accessed the seller’s account to list this item. The item has been removed from the site, and the transaction was cancelled."
Τελικά, υπάρχει θέμα, ακόμα και αν φτάσεις να κερδίσεις κάτι στο ebay δεν είναι βέβαιο ότι θα το πάρεις τελικά.......
25/06/17 07:29:12
Μιχάλη θέλω να πιστεύω ότι πράγματι κάτι τέτοιο συνέβει, οπότε μιλάμε για ατυχία. Δεν νομίζω ότι το eBay θα δεχόταν τόσο εύκολα τέτοια δικαιολογία.
25/06/17 07:35:34
Δυστυχώς στο eBay ο πωλητής μπορεί να ακυρώσει μονομερως την συναλλαγή επιστρέφοντας απλώς το ποσό χωρίς καμμία συνέπεια
Σου έχει αφήσει feedback ?
Σου έχει αφήσει feedback ?
25/06/17 21:16:01
Έχει αφήσει από ότι βλέπω αλλά το έχει σβήσει το ebay.
Τι να πω....
το θέμα είναι πως για να καταφέρει να φτάσει ένα νόμισμα στα χέρια από το σύστημα ebay - ταχυδρομεία θα πρέπει πλέον να "μιλάς με την τύχη σου"
Τι να πω....
το θέμα είναι πως για να καταφέρει να φτάσει ένα νόμισμα στα χέρια από το σύστημα ebay - ταχυδρομεία θα πρέπει πλέον να "μιλάς με την τύχη σου"
25/06/17 21:24:03
Τουλάχιστον τώρα μπορείς να ενημερώσεις την κοινότητα για το περιστατικό μέσω ενός αρνητικού feedback
Αν δεν έχει βάλει δεν θα μπορούσες ούτε αυτό γιατί θα σε μουτζουρωνε και αυτός για αντιπερισπασμό
Αν δεν έχει βάλει δεν θα μπορούσες ούτε αυτό γιατί θα σε μουτζουρωνε και αυτός για αντιπερισπασμό
30/06/17 06:35:40
Τo ebay δέχεται να επιστρέψει ο αγοραστής κάποιο αντικείμενο όταν αυτό δεν ταιριάζει με την περιγραφή που είχε βάλει ο πωλητής στην καταχώριση. Όταν η περιγραφή είναι ασαφής ή όχι ξεκάθαρη, το ebay συμβουλεύει τους υποψήφιους αγοραστές να απευθύνονται με ερωτήσεις στους πωλητές για να λάβουν τις απαντήσεις που χρειάζονται για να έχουν όσο το δυνατόν πιο πλήρη εικόνα του αντικειμένου που τους ενδιαφέρει.
Η απάντηση του πωλητή πριν την αγορά του αντικειμένου περιλαμβάνεται στην περιγραφή?
Δηλαδή αν το αντικείμενο δεν ταιριάζει με την διευκρινιστική απάντηση του πωλητή πριν την αγορά μπορεί να επιστραφεί με υπαιτιότητα του πωλητή?
Π.χ. ο τίτλος και η περιγραφή του πωλητή είναι "Gold coin" και η φωτογραφία που έχει είναι θολή, αρκετά, του στέλνεις μήνυμα και τον ρωτάς τι νόμισμα είναι και σου απαντά πως είναι 20 swiss franc όταν παραλάβεις 20 french francs μπορέις να του το επιστρέψεις με δική του υπαιτιότητα(doesn't match the listing description)?
Η απάντηση του πωλητή πριν την αγορά του αντικειμένου περιλαμβάνεται στην περιγραφή?
Δηλαδή αν το αντικείμενο δεν ταιριάζει με την διευκρινιστική απάντηση του πωλητή πριν την αγορά μπορεί να επιστραφεί με υπαιτιότητα του πωλητή?
Π.χ. ο τίτλος και η περιγραφή του πωλητή είναι "Gold coin" και η φωτογραφία που έχει είναι θολή, αρκετά, του στέλνεις μήνυμα και τον ρωτάς τι νόμισμα είναι και σου απαντά πως είναι 20 swiss franc όταν παραλάβεις 20 french francs μπορέις να του το επιστρέψεις με δική του υπαιτιότητα(doesn't match the listing description)?
30/06/17 10:14:07
Η λογικη (και οχι η πειρα, μιας και δεν μου εχει τυχει ποτε τοσο ασχετος πωλητης) λεει οτι οι απαντησεις που δινει ο πωλητης σε ερωτησεις αποτελουν μερος της περιγραφης της δημοπρασιας.
Ανοιγεις case και κανεις εκει copy paste τον επιμαχο διαλογο, ζητας να σου δοθουν και τα ταχυδρομικα επιστροφης.
Ανοιγεις case και κανεις εκει copy paste τον επιμαχο διαλογο, ζητας να σου δοθουν και τα ταχυδρομικα επιστροφης.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
COLLECTIO PATRIA NOSTRA.
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 30 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis