Royal Mail Fail
29/10/17 21:47:54
Mετά από όσα τράβηξε αυτός ο φωτογράφος eBayer ποιός δεν θα ξανασκεφτεί με τι τρόπο θα στείλει Αγγλία το δέμα του?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-...-bits.html
http://www.dailymail.co.uk/news/article-...-bits.html
29/10/17 23:17:14
Ως συνήθως, πολύ κο-κο-κο κι από τηγανίτα... τίποτα...
1. Γιατί δεν το έστειλε ασφαλισμένο; Τσι*κουνεύτηκε τις 5 λίρες; Αυτός είναι ο έξυπνος κι εμείς οι λαλάκες;
2. Ο άλλος γιατί το παρέλαβε στην κατάσταση αυτή και δεν ζήτησε από τον ταχυδρόμο να καταγράψει τη ζημιά, ώστε να υπάρχει η απόδειξη που φυσιολογικά του ζήτησαν; Μάλλον γιατί δεν ήταν ούτε καν "συστημένο" (signed for ή πώς το λένε εκεί στο Βρετανιστάν)...
3. Και μετά από όλα αυτά... "έφερε τις κάμερες"!!! Τσατσιλίκια των ΜΜΕ και των κολλητών τους...
Ασταδιάλα με τις παρλαπίπες της "τέταρτης εξουσίας".
1. Γιατί δεν το έστειλε ασφαλισμένο; Τσι*κουνεύτηκε τις 5 λίρες; Αυτός είναι ο έξυπνος κι εμείς οι λαλάκες;
2. Ο άλλος γιατί το παρέλαβε στην κατάσταση αυτή και δεν ζήτησε από τον ταχυδρόμο να καταγράψει τη ζημιά, ώστε να υπάρχει η απόδειξη που φυσιολογικά του ζήτησαν; Μάλλον γιατί δεν ήταν ούτε καν "συστημένο" (signed for ή πώς το λένε εκεί στο Βρετανιστάν)...
3. Και μετά από όλα αυτά... "έφερε τις κάμερες"!!! Τσατσιλίκια των ΜΜΕ και των κολλητών τους...
Ασταδιάλα με τις παρλαπίπες της "τέταρτης εξουσίας".
30/10/17 14:00:18
Ωρυόμεθα; ωρυόμεθα;
30/10/17 16:02:31
Τρολονικόλα (!), έχω έναν φακό σπασμένο. Με τη συσκευασία του, με τα χαρτιά, με όλα του...
(Τοω φυλάω για συναισθηματικούς λόγους. Ξέρεις, κάποια πράγματα δεν δεν θέλεις να τα πετάξεις. Σου θυμίζουν πολλά...)
Θα σου τον στείλω με "απλή επιστολή" (με γραμματόσημα). Αφού το παραλάβεις, πάτα το κουτί με το αυτοκίνητο. Και μετά, φώναξε τις κάμερες. (Φρόντισε να έχεις σβήσει τα ίχνη του "ατυχήματος".)
Θα σου δώσω 50 ευρώ από την αποζημίωση. 100 θα κρατήσω εγώ. Κι αν πετύχει, το ξαναδοκιμάζουμε σε δυο-τρία χρόνια.
Ή μήπως... να τον βάλω στο ebay 8 χιλιάρικα, να τον αγοράσεις εσύ... Χμμ;;;
(Τοω φυλάω για συναισθηματικούς λόγους. Ξέρεις, κάποια πράγματα δεν δεν θέλεις να τα πετάξεις. Σου θυμίζουν πολλά...)
Θα σου τον στείλω με "απλή επιστολή" (με γραμματόσημα). Αφού το παραλάβεις, πάτα το κουτί με το αυτοκίνητο. Και μετά, φώναξε τις κάμερες. (Φρόντισε να έχεις σβήσει τα ίχνη του "ατυχήματος".)
Θα σου δώσω 50 ευρώ από την αποζημίωση. 100 θα κρατήσω εγώ. Κι αν πετύχει, το ξαναδοκιμάζουμε σε δυο-τρία χρόνια.
Ή μήπως... να τον βάλω στο ebay 8 χιλιάρικα, να τον αγοράσεις εσύ... Χμμ;;;
30/10/17 17:53:54
Η υποθεση που εγινε παραπανω οτι το εστειλε με απλο ταχυδρομειο (και οχι συστημενο) δεν νομιζω να στεκει, γιατι δεν υπαρχει πωλητης (εστω ευκαιριακος) στο ebay να στειλει με απλο ταχυδρομειο αντικειμενο τετοιας αξιας, θα πρεπει να ειναι εξοχως πεοκρουστης.
Ο παραληπτης μπορει να το παρελαβε τσαλακωμενο το δεμα, αλλα θα γνωριζε οτι το ebay τον καλυπτει, οποτε ζαμαν φου να βαλει τον ταχυδρομο να γραφει παρατηρησεις κλπ
Ολα τα ταχυδρομεια εχουν συγκεκριμενα ποσα αποζημιωσης, αναλογα με τον τυπο της αποστολης σε περιπτωσεις απωλειας, για ζημιες δεν γνωριζω, αλλα και να υπαρχουν, θα ειναι μικροποσα, οπως πχ 32 ευρω για συστημενα.
Δεν μου κανει για στημενη φαση, πολυ φασαρια για απατη 200 λιρων, απλως ο πωλητης το επαιξε "εξυπνα", σε στυλ "φωναζω τον Sky και τους κανω ρομπα", γιατι, οπως και να το κανουμε, ειναι λαθος του ταχυδρομειου, εδω δεν τους επεσε απλως, το εκαναν κομματακια.....
Εγω δεν θα το εκανα, αλλα καθε ανθρωπος αντιδρα διαφορετικα.
Καμια φορα εαν γινεις Κατινα και φωναξεις, κανεις την δουλεια σου...
Ο παραληπτης μπορει να το παρελαβε τσαλακωμενο το δεμα, αλλα θα γνωριζε οτι το ebay τον καλυπτει, οποτε ζαμαν φου να βαλει τον ταχυδρομο να γραφει παρατηρησεις κλπ
Ολα τα ταχυδρομεια εχουν συγκεκριμενα ποσα αποζημιωσης, αναλογα με τον τυπο της αποστολης σε περιπτωσεις απωλειας, για ζημιες δεν γνωριζω, αλλα και να υπαρχουν, θα ειναι μικροποσα, οπως πχ 32 ευρω για συστημενα.
Δεν μου κανει για στημενη φαση, πολυ φασαρια για απατη 200 λιρων, απλως ο πωλητης το επαιξε "εξυπνα", σε στυλ "φωναζω τον Sky και τους κανω ρομπα", γιατι, οπως και να το κανουμε, ειναι λαθος του ταχυδρομειου, εδω δεν τους επεσε απλως, το εκαναν κομματακια.....
Εγω δεν θα το εκανα, αλλα καθε ανθρωπος αντιδρα διαφορετικα.
Καμια φορα εαν γινεις Κατινα και φωναξεις, κανεις την δουλεια σου...
---------------------------------------------------------------------------------------------------
COLLECTIO PATRIA NOSTRA.
30/10/17 19:20:49
Σύντροφε Δημήτρη, άσχετα από το κόντρα-τρολάρισμα στον (καθόλα αγαπητό μου) Τρολονικολό, το κράξιμό μου είναι για τις παρλαπίπες των δημοσιογράφων.
Σε όλο αυτό το άρθρο μας λένε ένα σωρό μπαρούφες, αλλά δεν μας λένε τα ουσιαστικά. Όπως προκύπτει και από το δικό σου μήνυμα, δεν ξεκαθαρίζεται με ποιον τρόπο το ταχυδρόμησε. Όλο κο-κο-κο και από τηγανίτα τίποτα. Ένα σωρό φωτογραφίες από το κατεστραμένο δέμα, ένα ατελείωτο μπλα-μπλα για το πόσο ωραία το είχε συσκευάσει, αλλά πουθενά η απόδειξη αποστολής! Και καμιά πληροφορία για το τι προβλέπει ο κανονισμός του Royal Mail για τον συ*κεκριμένο τρόπο αποστολής (έχω κι εγώ κάτι απαιτήσεις!!!)
Άσε δε αυτό "and claims he then had to wait a month for Royal Mail to acknowledge his complaint"!!! Δηάδή, ο παρλαπίπας δημοσιογράφος τι διάστημα θεωρεί λογικό για να του απαντήσει μια ταχυδρομική υπηρεσία;;;
"Τhe 24-year-old claims Royal Mail originally refused to refund him for the obliterated piece of kit" Τι λογική υπόθεση μπορούμε να κάνουμε εδώ;;;
"But after being approached by press yesterday" Και τι λογική υπόθεση μπορούμε να κάνουμε εδώ;;;
Και για να καταλήξω, γνωρίζοντας ότι δεν παρεξηγείς το ύφος μου, αν πήγαινε σε αστικό δικαστήριο με αυτά τα στοιχεία, τις φωτογραφίες και το μπλα-μπλα, τι θα έπαιρνε;;;
Θα μείνω μόνο σ' αυτό. Αν ο πωλητής είχε απόδειξη ότι ο αγοραστής έχει παραλάβει κανονικά ασφαλισμένο (ή έστω συστημένο) πακέτο, δεν έχει υποχρέωση αποζημίωσης. Το συζητάμε, βέβαια, αλλά η ουσία είναι ότι το άρθρο δεν μας λέει τίποτα τέτοιο. Δεν μας λέει ότι "ο παραλήπτης έκανε λάθος κλπ κλπ και ο πωλητής από καλή του διάθεση προσφέρθηκε να τον αποζημιώσει κλπ κλπ".
Όπως επίσης συζητάμε και το ότι να υποχρεωθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας... δεν είναι και κάτι ασυνήθιστο... Αλλά εδώ προσπαθούν να βγάλουν ελέφαντα το Royal Mail. :-)
Σε όλο αυτό το άρθρο μας λένε ένα σωρό μπαρούφες, αλλά δεν μας λένε τα ουσιαστικά. Όπως προκύπτει και από το δικό σου μήνυμα, δεν ξεκαθαρίζεται με ποιον τρόπο το ταχυδρόμησε. Όλο κο-κο-κο και από τηγανίτα τίποτα. Ένα σωρό φωτογραφίες από το κατεστραμένο δέμα, ένα ατελείωτο μπλα-μπλα για το πόσο ωραία το είχε συσκευάσει, αλλά πουθενά η απόδειξη αποστολής! Και καμιά πληροφορία για το τι προβλέπει ο κανονισμός του Royal Mail για τον συ*κεκριμένο τρόπο αποστολής (έχω κι εγώ κάτι απαιτήσεις!!!)
Άσε δε αυτό "and claims he then had to wait a month for Royal Mail to acknowledge his complaint"!!! Δηάδή, ο παρλαπίπας δημοσιογράφος τι διάστημα θεωρεί λογικό για να του απαντήσει μια ταχυδρομική υπηρεσία;;;
"Τhe 24-year-old claims Royal Mail originally refused to refund him for the obliterated piece of kit" Τι λογική υπόθεση μπορούμε να κάνουμε εδώ;;;
"But after being approached by press yesterday" Και τι λογική υπόθεση μπορούμε να κάνουμε εδώ;;;
Και για να καταλήξω, γνωρίζοντας ότι δεν παρεξηγείς το ύφος μου, αν πήγαινε σε αστικό δικαστήριο με αυτά τα στοιχεία, τις φωτογραφίες και το μπλα-μπλα, τι θα έπαιρνε;;;
(30/10/17 17:53:54)haros Έγραψε: Ο παραληπτης μπορει να το παρελαβε τσαλακωμενο το δεμα, αλλα θα γνωριζε οτι το ebay τον καλυπτει, οποτε ζαμαν φου να βαλει τον ταχυδρομο να γραφει παρατηρησεις κλπ.
Θα μείνω μόνο σ' αυτό. Αν ο πωλητής είχε απόδειξη ότι ο αγοραστής έχει παραλάβει κανονικά ασφαλισμένο (ή έστω συστημένο) πακέτο, δεν έχει υποχρέωση αποζημίωσης. Το συζητάμε, βέβαια, αλλά η ουσία είναι ότι το άρθρο δεν μας λέει τίποτα τέτοιο. Δεν μας λέει ότι "ο παραλήπτης έκανε λάθος κλπ κλπ και ο πωλητής από καλή του διάθεση προσφέρθηκε να τον αποζημιώσει κλπ κλπ".
Όπως επίσης συζητάμε και το ότι να υποχρεωθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας... δεν είναι και κάτι ασυνήθιστο... Αλλά εδώ προσπαθούν να βγάλουν ελέφαντα το Royal Mail. :-)
30/10/17 19:46:01
Μια και πήρα αμπάριζα, θα προσθέσω και αυτό:
I want people to be aware that this is the standard they're offering and perhaps think twice before using Royal Mail at Christmas.
Δεν μας λέει:
I want people to be aware of the correct procedures... (Ξέρω, μεγάλη φαντασία έχω)
Να επαναλάβω με την ευκαιρία ότι συμφωνώ με αυτό.
I want people to be aware that this is the standard they're offering and perhaps think twice before using Royal Mail at Christmas.
Δεν μας λέει:
I want people to be aware of the correct procedures... (Ξέρω, μεγάλη φαντασία έχω)
Να επαναλάβω με την ευκαιρία ότι συμφωνώ με αυτό.
(30/10/17 17:53:54)haros Έγραψε: Καμια φορα εαν γινεις Κατινα και φωναξεις, κανεις την δουλεια σου...
(30/10/17 17:53:54)haros Έγραψε: απλως ο πωλητης το επαιξε "εξυπνα", σε στυλ "φωναζω τον Sky και τους κανω ρομπα"Αναφέρεται ότι ο τύπος είναι επαγγελματίας φωτογράφος. Εμένα μου μυρίζει ότι δουλεύει σε ΜΜΕ.
30/10/17 20:22:07
(Δεν είναι η πρώτη φορά που με πιάνει γραφοδιάρροια < κατά το λοδιάρροια) :-)
Ευκαιρία να επισημάνω ότι το "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε" δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Ευδοκιμεί σε πολλές χώρες και σε πολλούς λαούς. :-)
Κάπου εδώ θα έσκαγε μύτη Ντόναλντ (όχι ο Τραμπ, ο δικός μας, ο Τουσκ) με "τη δύναμη του επιχειρήματος" και "το επιχείρημα της δύναμης". Το επιχείρημα του "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε; Εγώ δουλεύω σε ΜΜΕ!"
Ευκαιρία να επισημάνω ότι το "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε" δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Ευδοκιμεί σε πολλές χώρες και σε πολλούς λαούς. :-)
Κάπου εδώ θα έσκαγε μύτη Ντόναλντ (όχι ο Τραμπ, ο δικός μας, ο Τουσκ) με "τη δύναμη του επιχειρήματος" και "το επιχείρημα της δύναμης". Το επιχείρημα του "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε; Εγώ δουλεύω σε ΜΜΕ!"
31/10/17 07:16:08
Μια χαρά διαμαρτυρήθηκε ο άνθρωπος και σωστά αποζημιώθηκε.
Οι όροι μεταφοράς κάθε ταχυδρομείου, προβλέπουν αποζημίωση απώλειας ανάλογα τον τρόπο μεταφοράς ή και ασφάλισης.
Στην περίπτωση αυτή, δεν έχουμε απώλεια κατά την μεταφορά αλλά ΖΗΜΙΑ κατά την μεταφορά, την οποία προξένησε ο μεταφορέας. (Το παρέλαβε αδιαμαρτύρητα στην αρχή).
Δηλαδή έχουμε "καραμπινάτη" υπόθεση "αστικής ευθύνης προϊόντος" (Product Liability), διεθνών εφαρμοστικών νόμων που ισχύουν από το 1987 εάν δεν απατώμαι. Μάλιστα τα ποσά για αποζημίωση είναι απεριόριστα.
Το προϊόν στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η μεταφορά που κάνει το ταχυδρομείο. Το προϊόν του ταχυδρομείου ήταν κυριολεκτικά "σκάρτο" και εύκολα κάποιος μπορεί να αποζημιωθεί.
Πιστεύω ότι όχι απλά δεν του έκαναν χάρη, αλλά τους έκανε χάρη.
Οι όροι μεταφοράς κάθε ταχυδρομείου, προβλέπουν αποζημίωση απώλειας ανάλογα τον τρόπο μεταφοράς ή και ασφάλισης.
Στην περίπτωση αυτή, δεν έχουμε απώλεια κατά την μεταφορά αλλά ΖΗΜΙΑ κατά την μεταφορά, την οποία προξένησε ο μεταφορέας. (Το παρέλαβε αδιαμαρτύρητα στην αρχή).
Δηλαδή έχουμε "καραμπινάτη" υπόθεση "αστικής ευθύνης προϊόντος" (Product Liability), διεθνών εφαρμοστικών νόμων που ισχύουν από το 1987 εάν δεν απατώμαι. Μάλιστα τα ποσά για αποζημίωση είναι απεριόριστα.
Το προϊόν στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι η μεταφορά που κάνει το ταχυδρομείο. Το προϊόν του ταχυδρομείου ήταν κυριολεκτικά "σκάρτο" και εύκολα κάποιος μπορεί να αποζημιωθεί.
Πιστεύω ότι όχι απλά δεν του έκαναν χάρη, αλλά τους έκανε χάρη.
31/10/17 11:26:33
Και πώς αποδεικνύεται ότι η ζημιά έγινε κατά τη μεταφορά και την προξένησε ο μεταφορέας;
Νήματα που είναι πιθανώς σχετικά...
Νήμα / Συγραφέας
Απαντήσεις
Θεάσεις
Τελευταία ανάρτηση
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 4 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis