Πενσάτο?
29/03/17 18:33:18
Ειναι αστοχια υλικου, συμβαινει και στις καλυτερες οικογενειες.
Ο ποιοτικος ελεγχος στο τελος πριν την αποστολη επρεπε να το πιασει, κακως δεν το επιασε, αλλα στο χερι δεν ειναι κατι που φαινεται ευκολα, μην κοιτατε απο τις μεγενθυμενες φωτο του υπολογιστη.(σκεφτειτε σε φυσικο μεγεθος ποσο ειναι αυτα τα δοντακια, σε σχεση με το νομισμα).
Αν τους το στειλει κανεις, του το ξανασλαμπαρουν δωρεαν.
Ο ποιοτικος ελεγχος στο τελος πριν την αποστολη επρεπε να το πιασει, κακως δεν το επιασε, αλλα στο χερι δεν ειναι κατι που φαινεται ευκολα, μην κοιτατε απο τις μεγενθυμενες φωτο του υπολογιστη.(σκεφτειτε σε φυσικο μεγεθος ποσο ειναι αυτα τα δοντακια, σε σχεση με το νομισμα).
Αν τους το στειλει κανεις, του το ξανασλαμπαρουν δωρεαν.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
COLLECTIO PATRIA NOSTRA.
29/03/17 19:02:46
σορρυ, αλλα με ξαφνιασε και με χαλασε αρκετα αυτο το θεμα, το να φυγει ετσι απο την εταιρει
δεν υπαρχει δικαιολογια στο μυαλο μου, δεν ειναι ενας ελεγχος ειναι πολλοι και σε καποιες απο τις διαδικασιες το κοιτανε σε μεγενθυνση, λογικα στον τελικο ελεγχο βγαζουν και την φωτο
η διαδικασια ελεγχου του κουτιου απο την φωτο ειναι κατι που ειναι πανευκολα αυτοματοποιησιμο με μηδενικο κοστος
μιλαμε για αδιαφορια απο πολλους ανθρωπους σε δυο διαφορετικες εταιρειες σε πολλους τομεις τους, αδιαφορια απο τον εργαζομενο μεχρι αγνοια σε δικοικητικο επιπεδο
και γιατι να μας καλυπτει μονο η αλλαγη, κανονικα πρεπει να επιβαρυνθουν και με τα μεταφορικα το λιγοτερο, χωρια τον χρονο και την δυσφορια αυτου που πληρωσε, ας μην ειμαι υπερβολικος, αλλα ο πελατης σιγουρα δε θα 'ταν ευχαριστημενος αμα το δε και δεν ειναι απαραιτητο το να χανει τον χρονο του για δικο τους λαθος
δεν υπαρχει δικαιολογια στο μυαλο μου, δεν ειναι ενας ελεγχος ειναι πολλοι και σε καποιες απο τις διαδικασιες το κοιτανε σε μεγενθυνση, λογικα στον τελικο ελεγχο βγαζουν και την φωτο
η διαδικασια ελεγχου του κουτιου απο την φωτο ειναι κατι που ειναι πανευκολα αυτοματοποιησιμο με μηδενικο κοστος
μιλαμε για αδιαφορια απο πολλους ανθρωπους σε δυο διαφορετικες εταιρειες σε πολλους τομεις τους, αδιαφορια απο τον εργαζομενο μεχρι αγνοια σε δικοικητικο επιπεδο
και γιατι να μας καλυπτει μονο η αλλαγη, κανονικα πρεπει να επιβαρυνθουν και με τα μεταφορικα το λιγοτερο, χωρια τον χρονο και την δυσφορια αυτου που πληρωσε, ας μην ειμαι υπερβολικος, αλλα ο πελατης σιγουρα δε θα 'ταν ευχαριστημενος αμα το δε και δεν ειναι απαραιτητο το να χανει τον χρονο του για δικο τους λαθος
29/03/17 23:50:27
... και γιατί η NGC δεν το αναφέρει στο population/census ;
30/03/17 01:42:30
η NGC δεν το χει εκει που λεει 1S, το χει εκει που λεει 1SOV
Χρήστες που παρακολουθούν το Νήμα: 7 Επισκέπτες
© Συλλεκτικό Στέκι 2018
Designed & Developed by NeuroSynthesis