-
Δίευρα για το 2026
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
27/06/26 10:18:38
» Απαντήσεις: 87
» Θεάσεις: 101,477 -
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΛΤΑ 2026
Φόρουμ: Ελληνικά γραμματόσημα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
26/06/26 22:12:54
» Απαντήσεις: 8
» Θεάσεις: 1,298 -
Ενημερωτικό Νο.6 του ΓΛΚ.
Φόρουμ: Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: digo
25/06/26 18:30:30
» Απαντήσεις: 21
» Θεάσεις: 5,236 -
1816 pattern half sov
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: KOSTAS17
25/06/26 09:36:37
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 127 -
2 Oz.GOLD LUNARS PERTH MI...
Φόρουμ: Χρυσά
Τελευταίες αναρτήσεις: Rosin
24/06/26 01:35:58
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 157 -
1989 GOLD SOVEREIGN SET.
Φόρουμ: Αγγλικά Νομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
24/06/26 00:49:17
» Απαντήσεις: 1
» Θεάσεις: 117 -
1000 DOLLARS 1934.
Φόρουμ: Ξένα χαρτονομίσματα
Τελευταίες αναρτήσεις: D.Dimitris
22/06/26 23:07:55
» Απαντήσεις: 2
» Θεάσεις: 236 -
50 χρόνια Διαβιβάσεις .
Φόρουμ: Μετάλλια
Τελευταίες αναρτήσεις: rubirosa
22/06/26 08:27:53
» Απαντήσεις: 0
» Θεάσεις: 76 -
10 Euro radar
Φόρουμ: Χαρτονομίσματα Ευρώ
Τελευταίες αναρτήσεις: athas
21/06/26 07:51:47
» Απαντήσεις: 4
» Θεάσεις: 331 -
50 ΔΡΑΧΜΑΙ 1876 ΝGC MS 61
Φόρουμ: Γεώργιος Α' (1863-1913)
Τελευταίες αναρτήσεις: PANAGIOTIS
20/06/26 18:06:19
» Απαντήσεις: 11
» Θεάσεις: 775
- Αναρτήσεις Φόρουμ:56,119
- Νήματα Φόρουμ:5,778
- Μέλη:1,451
- Τελευταίο μέλος:spot10
Καλημερα.
Σημερινό απόκτημα,ο πρώτος μου Όθωνας.
Θα ηθελα την γνώμη των πιο εμπειρων απο εμενα.
Οι φωτογραφίες ειναι του πωλητη.
Ευχαριστώ πολύ.
Γιάννης.
Εκατοδόλλαρο Καναδά χρυσό, με μια πολύ όμορφη απεικόνιση, της Τοξοκέφαλης φάλαινας με το μικρό της!!
Φωτό: https://planetnumismatics.com/
Να δούμε και μερικά του κιλού, τώρα που τα Παυλάκια, έφτασαν 14 ευρώ μέταλλο...
Perth mint φωτό: https://creta-numismatics.com/el/
Ένα καταπληκτικό νόμισμα βγαίνει σε δημοπρασία στις Η.Π.Α. από τους Stacks & Bowers τον Μάρτιο....ξεκινά από 6000 δολ. Πρέπει να είναι Top pop...και χαρακτηρίζεται από την NGC Speciment...
Η περιεκτικότητα σε ασήμι των γερμανικών συλλεκτικών νομισμάτων σε ακυκλοφόρητη κατάσταση αλλάζει.
Λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες εξελίξεις στην αγορά πολύτιμων μετάλλων, ο Ομοσπονδιακός Υπουργός Οικονομικών αποφάσισε ότι, αρχής γενομένης από το έτος έκδοσης 2026, οι τεχνικές παράμετροι των γερμανικών ακυκλοφόρητων ασημένιων κερμάτων ευρώ θα επαναπροσδιοριστούν. Οι αλλαγές αφορούν τη σύνθεση και το βάρος των συλλεκτικών κερμάτων.
- Συλλεκτικά κέρματα των 35 ευρώ: Αυτά τα κέρματα θα κατασκευάζονται στο μέλλον από κράμα με περιεκτικότητα σε άργυρο 500 μέρη ανά χίλια (Ag 500). Το βάρος των κερμάτων θα ορίζεται σε περίπου 17 γραμμάρια.
- Συλλεκτικά κέρματα των 50 ευρώ: Αυτά τα κέρματα θα είναι κατασκευασμένα από κράμα με περιεκτικότητα σε άργυρο 625 χιλιοστά (Ag 625) και θα ζυγίζουν περίπου 21 γραμμάρια.
Καλημέρα παρακαλώ μία εκτίμηση κατάστασης;
Και αν το μικρό ΒΒ, το κάνει δύσκολο, έναντι του μεγάλου ΒΒ ;
Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!
Σήμερα θα δούμε ένα μικρό αλλά ιστορικό Ισπανικό 1/2 εσκούδο !
φωτό: https://creta-numismatics.com/el/
Σήμερα μου το έστειλε φίλος, που παρακολουθεί δημοπρασίες στο catawiki, ζευγάρι Γάμων+ Δυναστείας 177 ευρώ
.
https://www.catawiki.com/el/l/101123696
Καλημέρα, με μία λίρα που πήρα τον Σεπτέμβριο, μόλις άρχιζε το ράλι ανόδου.
Στις 5-7 του μήνα αυτού έγινε μια δημοπρασία από ένα βελγικό οίκο που δεν είχα δει να ανεβάζει άλλη δημοπρασία ο Van Acker Coin Auctions. Ανάμεσα στα Ελληνικά νομίσματα είχε 1/4 δραχμής 1846 1/2 δραχμή 1847 , 1/2 δραχμή 1851 που όμως παραδεχόταν πως δεν μπορεί να εγγυηθεί την γνησιότητα τους. Δεν το έχω δει ως τώρα σε άλλους οίκους δημοπρασιών κάτι ανάλογο ως τώρα. Φυσικά χωρίς να είμαι ειδικός στα ασημένια του Όθωνα είπα μακριά. Πιά η είναι άποψη σας.
https://www.numisbids.com/sale/10249/lot/1188

